Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Aston Villa


Anbefalte innlegg

Uansett om det er kontakt eller ikke, så er det Young som skaper situasjonen. Clark gjør ingen bevegelse mot Young for å hindre ham, og bør derfor ikke straffes, uavhengig av hvor mye kontakt det var. Hadde vært en offensive charge i basketball. Og Young diver. Dive er dive, "hjelpe til" er akkurat like ille. I denne situasjonen kan han lett unngå å falle, så når han da gjør dette prøver han å lure dommeren.

 

Forøvrig er Young ikke i nærheten av Suarez. Virker som en grei type, men jukser for å få fordeler i boksen. Suarez er tvers igjennom ufyselig, uansett om han hadde filmet ofte eller ikke.

 

Tullball. Du mener altså at det er like ille å dive uten noen form for kontakt som når man blir taklet og hindret fra å gjøre det man skal gjøre og da hjelpe dommeren ved å se dette ved å falle selv om man kanskje kune holdt seg på beina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tullball. Du mener altså at det er like ille å dive uten noen form for kontakt som når man blir taklet og hindret fra å gjøre det man skal gjøre og da hjelpe dommeren ved å se dette ved å falle selv om man kanskje kune holdt seg på beina?

Men i denne situasjonen så var det jo ingenting som hindret Young. Han skaper situasjonen helt selv. Det er noe annet når folk blir hindret, men det var jo ikke tilfellet i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Feil. Dette er ikke en trend i United men hos Young.

"Ny" trend hos alle som ikke liker United å skylde på hele klubben uansett problem.

Evra og Welbeck mot Chelsea. Og jeg liker United, liker bare ikke dritt som ødelegger fotballkamper. Hadde vært en grei seier for United igår uansett, men det som sitter igjen er juksingen til Young.

 

Scholes var forresten helt rå.

Lenke til kommentar

Viljehands av keeper utfor 16 skal vel være rødt(?). Men det syns jeg hadde vært strengt idømt, men et gult + frispark hadde vært til sin pass.

 

Gult. Hvorfor skulle det kunne bli rødt der? Helt vanlige regler for hands som følges.

 

Som sagt, jeg trodde at viljehands/hands utfor 16 av keeper var rødt. Min feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...