JohnRichard Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Enig, men håper noe ble sagt. Det må sies igjen, tydeligere. Om noe ikke ble sagt, så regner jeg med det gis rimelig klar beskjed nå. Det hagler jo fra utenfor klubben! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg synes det straffe. Tror ikke reaksjonene hadde vært de samme om det ble frispark på midten. Det er tydelig kontakt. Etter regelverket er det jo da straffe. Young bør "straffes" for usportslig opptreden. Håper noen i klubben forteller han, at slik oppfører man seg ikke i Uniteddrakta! Ferguson hadde sterke meninger om Liverpool og Suarez, så det blir sikkert straff her ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) At det hagles litt ekstra fordi det er Man U skal man ikke se bort i fra (bare nevner det), men jeg mener Man U (les, Ferguson) er i en fantastisk posisjon til å faktisk ta tak, og vise at det Cole gjør er helt i mot deres etikk. Desverre tror jeg ikke Ferguson bryr seg, og så lenge det er langt i mellom ordentlig fair play på toppnivå, og juksemakere ikke blir straffet, så kan vi bare glemme å få et bedre fair play nivå innen fotball. Skulle ønske noen hadde baller til å gjøre det en tysk 1- divisjonsspiller gjorde i et toppoppgjør. http://www.youtube.com/watch?v=jPk-wmqP5ec Noe slik som dette f.eks. Endret 15. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mulig han ikke ønsker å "bryte ned" en Young på vei tilbake nå mot slutten av sesongen, så det kan jo ligge noe taktisk i det hele også. Forventer at han ikke fortsetter med dette. Han startet jo sesongen så bra! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ajax spiller da vitterlig ikke i Tyskland. Uansett, fotball er en kontaktsport og det der er absolutt ingen straffe. Selv Suarez er ikke så teatralsk. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ajax spiller da vitterlig ikke i Tyskland. Det har han heller ikke sagt. Han bare dro frem et annet eksempel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ajax spiller da vitterlig ikke i Tyskland. Uansett, fotball er en kontaktsport og det der er absolutt ingen straffe. Selv Suarez er ikke så teatralsk. Jeg fant ikke igjen artikkelen/filmen av Tyskland-spilleren som får sitt eget mål annulert, så jeg dro frem et annet eksempel jeg bruker ofte i en diskusjon om Fair Play. Kommer ikke det godt nok ut av hvordan jeg formulerte meg, så beklager jeg selvfølgelig det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mulig han ikke ønsker å "bryte ned" en Young på vei tilbake nå mot slutten av sesongen, så det kan jo ligge noe taktisk i det hele også. Forventer at han ikke fortsetter med dette. Han startet jo sesongen så bra! Men det er synd at det går på bekostning av Fair Play. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Mulig han ikke ønsker å "bryte ned" en Young på vei tilbake nå mot slutten av sesongen, så det kan jo ligge noe taktisk i det hele også. Forventer at han ikke fortsetter med dette. Han startet jo sesongen så bra! Når da? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 WBA og Arsenal? Fordi at? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er dette straffe? http://www.youtube.com/watch?v=owjUYPPpGyg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Huff, har lyst å endre mening å si blankt nei, selv om det er kontakt når jeg ser den vinklen der. Der kommer det jo enda bedre frem hvor mye han kaster seg, skulle vært gult for filming, og frispark til A.Villa. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Selv Suarez er ikke så teatralsk. Feil igjen. 7 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvis dere ser bort fra Youngs "dramatiske fall", mener dere at det var 1) Kontakt? 2) Straffe? 1) Ja 2) Ideelt ja, etter hvordan det ellers dømmes nei. Hvis young ikke kaster seg, får dommeren sjangsen til å se hvor mye kontakten har påvirket young. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvis denne kamptråden er et gjennomsnitt av hva United-fans mener så kan man trygt konkluder med at de aller fleste er oppegående og ønsker å se flott fotball avgjøre kamper foran dommeravgjørelser. Her som alle andre steder finnes det svarte får. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 WBA og Arsenal? Fordi at? Mulig minnene har pyntet på sannheten. Men tenkte på at han var involvert i begge målene mot WBA og de to flotte målene mot Arsenal. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ferguson syns straffen var klar. Ja, ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ferguson syns straffen var klar. Ja, ja. Og Cole får dermed slippe unna, mest sannsynlig. Komedie. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sett fra den riktige kameravinkelen synes jeg det er nok kontakt til at straffen er grei, om enn billig. Uansett synes jeg ikke det ser veldig ut som om Young gjør et helhjertet forsøk på å holde seg på beina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå