Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Snytt for straffe Man U, helt greit etter min mening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Snytt for straffe i denne kampen også gitt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sånn. Da var det balanse i regnskapet, akkurat som mot QPR. Så alle som sutrer; stfu. Sutre sutre. Snytt for straffe i denne kampen også gitt. Fikk en billig straffe i denne kampen også gitt, osv osv. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Rooney=Elendig i det siste. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Synes ikke Rooney storspiller i dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Skulle ønske Young kuttet ut filmingen. Det kommer så innmari mange idioter inn i kamptråden når han gjør det..... Så flott at du bidrar til å øke nivået da, og går frem som et godt eksempel. Sånn. Da var det balanse i regnskapet, akkurat som mot QPR. Så alle som sutrer; stfu. Sutre sutre. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Rooney har en tydelig formdupp, men Rafael viser seg i dag. Skulle ønske Young kuttet ut filmingen. Det kommer så innmari mange idioter inn i kamptråden når han gjør det..... Så flott at du bidrar til å øke nivået da, og går frem som et godt eksempel. Sånn. Da var det balanse i regnskapet, akkurat som mot QPR. Så alle som sutrer; stfu. Sutre sutre. Har jeg noen gang påstått at jeg er bedre? Men at du arresterer meg på noe slikt er helt greit, touche, bravo, osv. Endret 15. april 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Sånn. Da var det balanse i regnskapet, akkurat som mot QPR. Så alle som sutrer; stfu. Det var ikke balanse i regnskapet mot QPR. Ikke mot Wigan heller, forsåvidt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 (endret) @Snurre.Nei, men da trenger du heller ikke å slenge med leppa om andre heller. Håper du ser poenget. Endret 15. april 2012 av LunaticFanatic 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Snytt for straffe i denne kampen også gitt. Fikk en billig straffe i denne kampen også gitt, osv osv. Var et stikk mot de som mener at dommeren alltid favoriserer United. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 @Snurre.Nei, men da trenger du heller ikke å slenge med leppa om andre heller. Håper du ser poenget. Skal vi begynne sånn holder vi på ut kvelden. Snytt for straffe i denne kampen også gitt. Fikk en billig straffe i denne kampen også gitt, osv osv. Var et stikk mot de som mener at dommeren alltid favoriserer United. At dommere favoriserer har jeg ingen tro på, men at de kan bli påvirket er jeg enig i. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ja, om du mener du kan slenge med leppa til andre når du vet SELV at du ikke er hakket bedre, så er en diskusjon med deg dødfødt. DET har du rett i 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Ruuunei!!!! Endelig! Lenke til kommentar
Hanululu Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva er det dere supportere for andre lag er så bitter for? Som nevnt uendelig antall ganger er poenget at ting som regel utjevner seg over tid, men ALT rivaliserende lags supportere ser er avgjørelsene som går i favør United. Rooney! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ROOOONEY, (har vært bøtte så langt). 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Bra av Rooney. Litt svar på tiltale der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja, om du mener du kan slenge med leppa til andre når du vet SELV at du ikke er hakket bedre, så er en diskusjon med deg dødfødt. DET har du rett i Det smeller fra riktig kant, men jeg skal gi deg den, er tåpelig av meg å diskutere uansett når jeg er såpass opprørt over at Young forsvares, jeg gir meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva er det med markeringen til Aston Villa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå