fotogigen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gås i trollskog. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Mulig jeg kan ha litt sær smak, men for meg er dette et friskt innslag blant de vanlige standard fuglebildene. Det vekker nyskjerrigheten og får meg til å undre litt, så for meg funker dette bedre enn et tradisjonelt A4 gåsebilde - fikk nesten tilbake interessen for fuglefoto igjen Endret 12. april 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Enig med forrige kommentar. Dette var friskt og anderledes. Vi har jo sett noen hundre fuglebilder på Digit, og det skal noe til å få litt ekstra oppmerksomhet Kreativt og anderledes... Jo, dette likte jeg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Festlig bilde dette - kunne vært lagt under kat. 'humor' Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kreativft! Her er det virkelig snakk om å lage et bilde utenfor rammene. he he (:. Tøft bilde, men du får nokk ikke femmer av meg denne gang. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Spennende ide! Trur kanskje det hadde passa betre i panorama-format, får følelsen av at fuggelen kjem til å fly inn i ein vegg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hadde vært kult å sette inn en svart mur på høyre side i bilde nr 2? Fantasien har ingen grenser Artig bilde Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hehehe, eller noe annet spennede. Obs det er ikke vårt bilde ;-) Men ikke min skyld at bilde lever sitt eget liv ..... ;-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Takk for alle kommentarer, fint med litt diskusjon rundt det.. det var det jeg håpet og da har det jo fanget en viss interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg