pkg_inc Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 jbrand, kan du legge ut bilder av vinkelen på tastaturet? Hvordan er lydnivået til enkle oppgaver (surfing, skriving, youtube)? Kunne du hatt den i forelesning/bibliotek uten å skjemmes? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Pro: Lyset funker som bare det (stod på når jeg fikk den). Skrur det av og på med fn-* (på numpaden). Og satte det nå i et regnbue farget bølge mønster xD Det reagerer godt og bråker ikke for mye. hmm, får ikkje lyset på oss meg... har prøvd alle kombinasjoner, er 15"en, trenger man noe software fra cd'en? Ellers spiller eg BF3 på High, på ultra begynner det å lagge. Lagger du med 7970M og BF3 på ultra? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) ja EDIT: eller uhm ;P testa igjen no, med fraps ligger på rundt 45-60 på ultra, men får drops til rundt 32, har ikkje vært under 30 enda. Med high er den rundt 80, og får ikkje drops under 60. så da blir det High. Men det virket spillbart på ultra også, spørst litt kor på banen det er. Dette var seine crossing Selv må eg høy FPS, klarer ikkje BF på console f.eks Testa bare i rundt 3 min så ikkje ta dette som noe bechmark Endret 24. juni 2012 av Noiz Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 ja Hvordan er din maskin til kontorbruk; så stille at du ville tatt den med til et bibliotek uten å skjemmes? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) det er litt lyd i den, men er ikkje så gale. Eg er ikkje rette persoen til å dømme det, har aldri hatt ein bærbar før, er ikkje sikker kor masse dei bråker. Noen som har problemer med lyset i tastaturet? Håper virkeligt det er ein enkel fix her, har ikkje lyst å sende inn for noe så enkelt Endret 24. juni 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Bestilte du den med windows fra multicom eller har du installert windows selv? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Bestilte du den med windows fra multicom eller har du installert windows selv? Fra multicom Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Weird. Send mail til multicom og hør hva du må gjøre for å aktivere det? Tar denne PCen i bruk AMD Enduro(alternativ til optimus) hvis man bestiller den med 7970M forresten? Til dere som har fått deres P150E med 7970M, kan dere si noe om forventet batterilevetid med dette skjermkortet? Endret 24. juni 2012 av tobias6666 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Weird. Send mail til multicom og hør hva du må gjøre for å aktivere det? Tar denne PCen i bruk AMD Enduro(alternativ til optimus) hvis man bestiller den med 7970M forresten? Til dere som har fått deres P150E med 7970M, kan dere si noe om forventet levetid med dette skjermkortet? veit ikkje ka Enduro er, skal se når eg kommer heim. Man har hvertfall valg for hver app, om man vil ha power eller strømsparing(raskt sjermkort bytte) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Enduro= muligheten til å bytte mellom AMD og intel skjermkort. Og ja den skal støtte det... på godt og vondt. Er en del spill som ikke automatisk går på AMD skjermkortet slik at man må passe på å velge dette. Har også vært noe problemer med driverene på maskiner som støtter enduro, men er mulig dette er fikset nå. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Ahh, ja da støtter den det, BF3 gikk rett på AMD, men Ghost recon måtte eg ut og bytte, dan den gikk på internt først. Endret 24. juni 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har noe innspill ang. batterilevetid med 7970M? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har enda ikkje brukt den so mye uten strøm, men har brukt den litt, og trur ikkje det kan være meir enn 2-3 timer... er vell nærmere 2 vil eg tru. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ok. Duger det. Min Kunshan W870 har ikke batteri i det hele tatt. Gleder meg sånn til jeg får denne PCen i posten! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvor varmt blir egentlig det HD 7970M kortet under load? bare lurer litt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Hvor varmt blir egentlig det HD 7970M kortet under load? bare lurer litt 2 sec, skal laste ned CPUID å gjør ein Test på BF for deg, eller tenker du ein stress test? torture Virker ikkje som CPUID finner sjermkortet, noen som har tips til eit annet, har alltid brukt CPUID før Endret 24. juni 2012 av Noiz Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tenkte BF3 load jeg, men jeg har ikke store peilingen på program du kan bruke, har alltid brukt MSi Afterburner (får da også se hvordan varmen skalerer etter tid). Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har prøvd 4 programer uten hjelp, fikk på intel4000 ein gang, men fant ikkje ut noe meir. Noen med litt meir erfaring innen dette får ta testen Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Prøv GPU-Z. CPUID = CPU Z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå