Cuneax Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vil tiltrekke deg med ny design og nye funksjoner. Google+ blir oppdatert Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg liker G+ så mye bedre enn Facebook (som også riktignok har blitt mye bedre i nyere tid synes jeg), men jeg merker at det er en stor forskjell på brukerne på Facebook vs Google+. "Alle" er på eller innom FB i løpet av en dag eller to, mens på G+ kan det gå uker++ uten å være innom virker det som. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jepp, det er en mye roligere atmosfære på G+. Ikke ørten perifere bekjentskaper som skriver uinteressante statuser flere ganger i døgnet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jepp, det er en mye roligere atmosfære på G+. Ikke ørten perifere bekjentskaper som skriver uinteressante statuser flere ganger i døgnet. Det er jo sant nok. Jeg er innom FB kanskje 2 ganger i uken av nettopp den grunn. Men jeg har blitt ganske rå på å ignorere de mest perifere. Det har hjulpet mye, i tillegg til bruken av lister. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Og Google fortsetter å vise hvor glade de er i utviklere. http://venturebeat.com/2012/04/12/developers-cry-foul-after-google-redesign-breaks-their-apps-and-extensions/ 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Google har sausa det til ganske kraftig mener jeg. Hvorfor? Jo, i god gammel stil lanserte de et betaprodukt. De fikk mye publisitet og folk gikk over til G+. Men når produktet var såppass dårlig som det faktisk var så mistet de folkene ganske fort igjen. Den sjangsen får de ikke igjen. Da hjelper det ikke om de kommer med et nytt UI ett år etterpå. G+ er fremdeles et produkt som ikke møtte forventningene hos folk flest. Og det blir vanskelig å komme over. Spesielt når "alle" er på face, og sosiale nettverk nettopp er sosiale. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Elsker G+. Bare synd at ikke alle vennene fra FB er der inne. Når det skjer overlater jeg FB til fjortissene og bruker bare G+ - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå