Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Russ 2012 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Min aller første shoot........ De 2 jentene i v3 er jeg onkel til. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kurt Andersen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei Jan Erik, jeg er amatør i å kommentere, men jeg tar sjansen. Jeg liker best nr. 1 er for meg perfekt lys og kontrast, nr. i forhold er for meg litt for lys. Men kanskje du har en mening med det? nr. 1 er for meg perfekt! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Hei Jan Erik, jeg er amatør i å kommentere, men jeg tar sjansen.Jeg liker best nr. 1 er for meg perfekt lys og kontrast, nr. i forhold er for meg litt for lys.Men kanskje du har en mening med det? nr. 1 er for meg perfekt! I grunn enig..og litt sterke farger i v2...men det er min feil,for kunne ikke la være med min etterbehandling...så for sjerpe seg;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Friskt og naturlig. Men jeg ville selvsagt brukt litt tid på retusjering av hud. Det lyset du har brukt er ikke mye flatterende på huden da den fremhever, mer en det skjuler. Det er jo en grunn til at du sminkes så du er stiv i ansiktet før du går inn i et TV studio Jeg ville også jobbet litt med å dempe gråtonene i det som vel skulle vært en hvit bakgrund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 En flott bukett likte best v1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Friskt og naturlig.Men jeg ville selvsagt brukt litt tid på retusjering av hud.Det lyset du har brukt er ikke mye flatterende på huden da den fremhever, mer en det skjuler. Det er jo en grunn til at du sminkes så du er stiv i ansiktet før du går inn i et TV studio :)Jeg ville også jobbet litt med å dempe gråtonene i det som vel skulle vært en hvit bakgrund Er med på den,men er nå bare ett utkast,men setter selvfølgelig pris på tips;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 En flott bukett likte best v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg