TCi Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Hei Jeg har tenkt meg på Dreamhack i sommer. Er det noen flere har som planlegger en tur dit? Kommer til velge plass denne uken. Det blir en ganske lang tur på meg, men kan bli moro uansett Om det er noen flere her som skal så haddet det vært greit å kanskje samle seg eller treffes der nede. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Ingen som skal? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jaja, jeg reiser fredag kveld til Dreamhack. 12 timers biltur, yay! Lenke til kommentar
simpl Skrevet 14. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2012 Heia Jeg skal å ta turen til dreamhack summer. Planen var egentlig at jeg skulle ta en dagstur med 2 venner for å få med meg finalene på mandag. Men begge to må jobbe så er usikker på hva jeg skal. Har faktisk vurdert å bestille plass hvis det er noe ledig og være der hele helga. Men det er utrolig kjipt uten å ha noen å sitte med.. Så jeg er muligens interessert. Gi beskjed asap hvis det er aktuelt så kan jeg evt. se om det fortsatt er plass der du skal sitte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå