Harald Gjerholm Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 En sving Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det indre av Hadeland er gjennomskåret av et mylder av små sandveier som dete. HDR 3 eks +/- 1 EV håndhold. V3 er 5 eksponeringer. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Se det ja... Jeg sa jo at det ikke var noe problem å ta 3 eksponeringer uten stativ og alikevell få det klart og fint. Nå er dette strengt tatt et motiv som du også kunne fått til et godt resultat med, uten HDR. Men det er ingen tvil om at HDR gir bildet en helt egen atmosfære, og et uttrykk som er helt egenartet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Syntes dette ble et vakkert bilde, minner meg litt om gamle dager . Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Likte v. 3 best, men jeg ville justert ned på gamma i photoshop dersom du har det. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Liket best nr tre. Nr en hadde du klart uten hdr, om du kjørte det gjenom Lightroom eller tilsvarende program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg