Luminos Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg er ute etter ny mobil, men jeg er helt blank på hvilke som er bra, har ikke så godt peiling på mobiler. Det er en tre år siden sist jeg kjøpte mobil (iPhone 3G), så jeg regner med det har skjedd mye siden den gang. Jeg er åpen for alle merker og operativsystemer. Krav er at batteriet lever i mer enn en dag med moderat bruk, kameraet må gjerne være så bra som mulig, den må være grei å skrive meldinger med, ikke for stor og klumpete, ha en god og relativt rask skjerm (er litt lei den treige 3G'en). Mulig jeg biter over for mye, men det er jo lov å prøve seg Jeg vil helst ikke bruke mer enn 2000-3000, om det er mulig. Noen som har ideer til hvilken mobil som kan passe meg? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Huawei Honor er ett godt valg. Kameraet er ikke det beste, men tar helt ålreit bilder. Batteriet er veldig bra. Koster 2000,- på lefdal / elkjøp. http://www.mobili.no/tester/test-huawei-honor-u8860/ Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Har lest litt om den nå, virker jo som en helt grei telefon Er det vesentlige forskjeller på Samsung Galaxy Xcover og HTC Wildfire S i forhold til Huawei Honor? Fikk fortalt at de er relativt like, men som sagt så har jeg virkelig ikke peiling på dette Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vist du tåler og vente til mai så komer Motorola Razr Maxx den har en batterikapasitet på hele 3300 mAh. Link http://www.mobili.no/nyheter/batterimonsteret-kommer-i-mai/ Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Takk for tipsene folkens, men jeg har nå kjøpt meg ny telefon, en Huawei Honor. Fungerer veldig bra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå