RBW Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det som omtales som verdens minste fullverdige PC er endelig klar. Nå er Zotacs bittelille datamaskin klar Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Snerten sak Liker skjerm festet Lenke til kommentar
pstub Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Denne er jo rett og slett perfekt til soverommet!!! :-) Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Denne blir kjøpt isteden for ac ryan. :-) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på hvor godt den egner seg til MMOer og annen småspilling. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på hvor godt den egner seg til MMOer og annen småspilling. På samme måte som andre maskiner med e-450 fra amd i. Noe bedre enn Intel Atom. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Denne var ikke dum. Skulle ha kjøpt en slik til foreldrene mine, den dekker nok deres behov (internett, iTunes og Word) ganske bra uten å ta opp mer plass enn en standard strømforsyning. Det de har stående nå bråker som et bombefly fra WWII, og gjør alt i et frustrerende sakte tempo. Lenke til kommentar
agito Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på hvor godt den vil klare å spille av HD-materiale. Og om skjermkortet vil kunne benytte seg av DXVA2(?). Lenke til kommentar
MrKimae Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Men så var det prisen da... Du får jo en bedre speccet laptop til den prisen... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Men så var det prisen da... Du får jo en bedre speccet laptop til den prisen... Gjør du det. Den rimeligste bærbare med AMD E-450 APU koster over 3 000 kr. Og da er det ikke med SSD. @agito: AMD E-450 APU (dvs HD 6320) tygger HD uten problemer i det hele tatt. GPU-delen er faktisk ikke å kimse av - ikke minst i forhold til Intel Atom. Om den støtter DXVA2 aner jeg ikke, vet den støtter DXVA. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hmmm, lurer på hvordan den spiller av Blueray filmer. Kan kanskje være et alternativ til den svære kassen jeg har medicenteret i nå :0) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hm, kanskje det var dette jeg hadde trengt for å kunne spille Minecraft på et mer akseptabelt nivå enn Mac-en min gjør nå? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fin liten sak dette, men for min del kunne den godt kommet med innebygget strømforsyning og heller vært 2 cm bredere, slik at jeg slipper adapter. Om det hadde vært mulig med 4 GB ram hadde det også vært fint. Prisen virket ikke så verst den heller. Med 2*1Gbit nettverkskort hadde den vært super som liten ruter/server, men skjønner den er tiltenkt lette forbrukere, og ser da at en ikke har prioritert 2 ethernet kort. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gjør denne maskinvaren seg bra på xbmc under linux? Vifteløs? 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Gjør denne maskinvaren seg bra på xbmc under linux? Vifteløs? Den er ikke vifteløs - vifte brukes til kjøling av CPU. Nå er ikke XBMC, Linux og AMD 100 % godvenner så vidt jeg vet. Har vel med AMD sin driverstøtte i Linux å gjøre. Dog finnes det en egen Linuxdistro som er spesiallaget for AMD Fusion og XBMC, nmelig OpenELEC. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Syns prisen fortsatt er stiv for AMD E-450 baserte maskiner. Kjøpte nylig en liten mediacenter med Intel Core i3 og 4gb minne til 3 lapper.... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lurer på hvor godt den egner seg til MMOer og annen småspilling. På samme måte som andre maskiner med e-450 fra amd i. Noe bedre enn Intel Atom. Hadde trodd at AMD sin grafikkteknologi yter noe bedre enn hva Intel har å by på. Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Den er ikke vifteløs - vifte brukes til kjøling av CPU. Nå er ikke XBMC, Linux og AMD 100 % godvenner så vidt jeg vet. Har vel med AMD sin driverstøtte i Linux å gjøre. Dog finnes det en egen Linuxdistro som er spesiallaget for AMD Fusion og XBMC, nmelig OpenELEC. Takker Tror jeg holder meg til Asrock ION 330 enn så lenge:P Lenke til kommentar
G Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fin liten sak dette, men for min del kunne den godt kommet med innebygget strømforsyning og heller vært 2 cm bredere, slik at jeg slipper adapter. Om det hadde vært mulig med 4 GB ram hadde det også vært fint. Prisen virket ikke så verst den heller. Med 2*1Gbit nettverkskort hadde den vært super som liten ruter/server, men skjønner den er tiltenkt lette forbrukere, og ser da at en ikke har prioritert 2 ethernet kort. Vil 2 nettverkskort gjøre den store forskjellen til serverbruk? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 ^ ^ 2 nettverkskort var nok tenkt på under bruk som router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå