Svar Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei folkens Jeg skal på Banzaicon3 i helgen og skal ha fotostand der jeg skal ta bilde av de som har lyst som skal vises på projector. Gleder meg sykt da dette blir min første fotojobb, vist man kan kalle de det. (se bloggen min for bilder jeg har tatt på tidligere con, da med sb-900 fra scene) Men jeg kunne trengt noen tips til hvordan jeg bør ha oppsettet. Jeg skal ha med min SB-900 og D-lite4 IT settet mitt. Etter en del googling har jeg funnet ut at D-lite4`ene har en flash duration på ca 1/250 t.1 på max styrke og jeg har en liten følelse på at de kan bli for trege selv til portretter..... Lokalet vil jo ikke være mørkt, vanlig idrettshall belysning vil jeg tro. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Mange som har sett, ingen som kom med noen kommentarer.... Bildene ble klare for en uke siden, så de som har lyst kan se resultatene her: http://www.isvein.net/?page_id=202 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kan veldig lite om studiofoto, men jeg må si at jeg likte stemningsbildene veldig godt! Fikk virkelig følelsen av å ha vært der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå