Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vinterveg Bildet er fjernet. Beskrivelse: i fra seljehaugen i målselv her engang i februar Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ikke et bilde jeg falt for, men kanskje hvis det var kuttet mer på høyre side så veien var i sentrum + å fjernet de ledningene og veiskiltet med. Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Er bare innom igjen.. Glemte å se bildet mot mørkere bakgrund, noe jeg lærte å gjøre i går. For de som ikke var klar over det; trykk på den grå fargeskalaen under bildet. Det gjør jo bildet så mye kulere. Vel... Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ser jo nå at veien svinger til høyre nederst i bildet.. klomsete av meg å ville kutte da. Nei det har absolutt fortjent fireren jeg ga. Og jeg sitter jo enda å betrakter det, så det var vel mere her en jeg opfattet med en gang kl. 08.15 på morran. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg synes kompet og fargene er veldig bra. Eksponeringen er det heller ikke noe å si på. Jeg ville selvsagt klonet vekk de ledningene som henger over vegen, og ville gjort det samme med trafikkskiltet. Men det er jo altid en diskusjon om det er riktig å gjøre slike inngrep i et bilde. Ledninger og trafikkskilt er jo en del av vår virkelighet.... Så det er ikke noe "galt" i å ikke redigere bort slike ting, det er heller et spørsmål om smak og uttrykksform. 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Enig med Wasco i det meste her, trafikkskiltet er jo i ett naturlig miljø her så dette blir vel mere enn smaksak. 1 Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Ser jo nå at veien svinger til høyre nederst i bildet.. klomsete av meg å ville kutte da. Nei det har absolutt fortjent fireren jeg ga. Og jeg sitter jo enda å betrakter det, så det var vel mere her en jeg opfattet med en gang kl. 08.15 på morran. :-) Takker for firern, ja dette er et bilde som må betraktes mer enn en gang Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Er enig med deg at det er helt alright og klone bort slike "uro momenter" og dette ville jeg ha gjort med dette bildet om dette hadde vært tatt på sommern eller under andre lysforhold. Ledningene her reflekterer litt av det magiske lyset og på den måten synes jeg at det er greit. Hadde disse vært helt sorte så hadde jeg fjernet disse. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Synes skinnet i veien er utrolig flott. Jeg er og fascinert av lyset som faller på glatte/brøyta veier. Man ser så mye når man er utendørs og tar bilder som en ellers ville gått glipp av. Synes bildet er strålende i dobbel forstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg