Gå til innhold

BK: Solveggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et bilde jeg aldri kommer til å klar! Kjempefint.

Selvom det, som jeg ser det, er modellen perfekt. Blir litt forstyrra av bakgrunn. Detf ørste jeg så var den litt "lysende" hvite bakgrunn. Og røret som du selv sier. Vet ikke om det blir bedre av åskjære bort noe av toppen? Men igjen. Nydelig :)

Lenke til kommentar

Her har du gjort en fin jobb.

Er enig med deg i at den mørke stolpen i bakgrunnen kunne vært dempet, eller fjernet.

Den eneste lille detaljen jeg reagerer på er den skyggen som faller på hennes høyre bryst. (Venstre på bildet)

Den avrundingen er naturlig, men jeg synes bare den ble litt for påfallende og merkelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for fine tilbakemeldinger.

@Wasco; Tror jeg skal prøve å fjerne stolpen bak og se hva det utgjør med bildet. Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med skyggen på brystet. Den føles litt naturlig og er med å bygge formen. Den er også logisk for at den plasserer solen og gjenngir høylyst som er på jakken til modellen.

@Jenteungen 1; Jeg vet selv ikke hvordan man endrer bakgrunn med knapperekken i visningen. Mulig dette er funksjonalitet som ikke fungerer i min nettleser. Bruker Chrome.. Hvit bakgrunn er nok mindre vellykket på overgagen på rammen og den hvite/utbrendte veggen.

Lenke til kommentar

Knapperekken er her på bildekritikken. Hvis du ser øverst på fanen her ser du det er helt svart til venstre og så lysere og lysere mot høyre. Prøv å trykke forskjellige steder på denne og du får forskjellige bakgrunner. Gjør at du her /vi her kan se dette bilde og alle andre bilder med forskjellig bakgrunn. (Genialt :))

Når bakgrunn ble mørkegrå så forandret bildet seg helt og jeg forandret mening totalt :) Alt bra :)

Hvis jeg ikke forklarer det med knapperekken godt nok, kanskje noen andre kan hjelpe?

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Her har du gjort en fin jobb.Er enig med deg i at den mørke stolpen i bakgrunnen kunne vært dempet, eller fjernet.Den eneste lille detaljen jeg reagerer på er den skyggen som faller på hennes høyre bryst. (Venstre på bildet)Den avrundingen er naturlig, men jeg synes bare den ble litt for påfallende og merkelig :)

Jeg tok bort solflekken på brystet, og det ble bedre. Takk!

Prøvde og å fjerne den mørke stolpen, men det var ikke så lett å få til med mine kunnskaper.

Lenke til kommentar

Knapperekken er her på bildekritikken. Hvis du ser øverst på fanen her ser du det er helt svart til venstre og så lysere og lysere mot høyre. Prøv å trykke forskjellige steder på denne og du får forskjellige bakgrunner. Gjør at du her /vi her kan se dette bilde og alle andre bilder med forskjellig bakgrunn. (Genialt :))Når bakgrunn ble mørkegrå så forandret bildet seg helt og jeg forandret mening totalt :) Alt bra :)Hvis jeg ikke forklarer det med knapperekken godt nok, kanskje noen andre kan hjelpe?

Skjønte ikke hva du mente, men plutslig fant jeg det ut selv. Skjønner ikke at jeg ikke så det ><..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...