Open-Source Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 (endret) * Alt oppsett er gjort rett. Begge i rett slot, SLI-kabel etc. * Nyeste nvidia driver for 500-serien er og tatt i bruk. * Begge skjermkortene sviver og Win7 bekrefter at begge fungerer Det som skjer når jeg skal aktivere SLI i konfigurasjonen, er følgende: 1. Velger Maximize 3D Performance 2. Setter PhysX Settings på Auto(anbefalt) 3. Trykker Apply Når dette er gjort så skal SLI aktiveres uten problemer, men programmet henger seg opp, skjermoppløsningen endrer og jeg får feilmelding, som igjen resulterer at jeg må reinstallere driveren for at det igjen skal fungere. Se filmen: http://youtu.be/7omIOzbXwuY Håper noen kan gi meg et tips eller to. På forhånd takk. Endret 12. april 2012 av Open-Source Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Sjekket om kort #2 fungerer? Fungerer begge PCIe-sporene dine? Du har plugget inn nok PCIe 6-pin kabler? Prøvd en eldre driver? Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg kan prøve en eldre driver. Alt det andre er både sjekket og fungerer:) Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg har nå testet både en eldre, og den seneste BETA-versjonen, fremdeles så klikker nvidia kontroll panelet seg hele tiden. Jeg har kjørt begge disse 2 kortene på mitt gamle hovedkort i SLI, så er det mulig at mitt nye ASUS P9X79 Deluxe, Socket-2011 kort er ødelagt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Hadde dobbeltsjekket om ikke PCIe-portene var defekte. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Nå har jeg testet portene med begge skjermkortene (et og et), installert nyeste bios, og fortsatt samme problem. Begynner å bli rimelig frustrert hehe Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 dette er jo et PCI 3x hovedkort. I bios har jeg muligheten til å velge mellom 1,2 og 3gen PCI. Må jeg kanskje endre begge til 2gen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Skader vel ikke å prøve, men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg prøvde til ingen nytte. Windows stopper alltid et av skjermkortene når jeg skal aktivere SLI, og det er svært merkelig da begge har samme driver, og fungerer hver for seg som bare det. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 12. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 arni90: Nederste kort gir ikke fra seg bilde. Er dette normalt når det er SLI-kabel mellom kortene? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det skal kunne gi bilde så lenge SLI er deaktivert Når SLI er aktivert skal du kunne kjøre en skjerm på kort #2 når du har 2 skjermer i første kort. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 13. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Ser det er et par andre med samme problem som meg: http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1448699&mpage=1&print=true Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå