Aizen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg lurer på hvilket jeg skal kjøpe?! Hvilket er 1.minst bugget!!!!!!!!!!! 2.har mest interessante omgivelser! (vet begge er like men tenker på om det ene er mer "befolket" eller "detaljert" en det andre) 3.gameplay Historie gjør ikke så mye da dette er typiske rpg med sånne "jeg kan hjelpe deg men FØRST må du blablabla" quests:P takker for hjelp og svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg vet ihvertfall at når Fallout Vegas kom var det mer bugget enn Fallout 3 på daværende tidspunkt. Det kan hende at mye av dette senere har blitt fikset opp i patcher, men har ikke prøvd spillet på lenge nå. Grafikkmessig er spillene så å si det samme, og det samme gjelder gameplayet. Personlig likte jeg Fallout 3 bedre. Lenke til kommentar
Oktavian Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 New vegas er patchet i fin form, og i en perfekt verden hadde du kjøpt begge, men skal du kjøpe kun ett: uten tvil Fallout 3. Moderne klassiker. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg synes Fallout 3 var alt for linjert. I New Vegas må du velge side i en krig, og du har større mulighet til å påvirke historien. Hvis du liker å ta egne valg, velger du New Vegas, uten tvil. Moderne klassiker. Jeg spilte begge spillene en stund etter at de kom ut. Merket ikke bugs i noen av dem. 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Begge to, er det korrekte svaret! Men hvis du må velge ett så ville jeg tatt NV, der har du noe mer varierte omgivelser, til og med fargen grønn av og til! Gameplay på begge to er relativt likt, men jeg gir nok NV en liten tommel opp der også. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg lurer på hvilket jeg skal kjøpe?! Hvilket er 1.minst bugget!!!!!!!!!!! 2.har mest interessante omgivelser! (vet begge er like men tenker på om det ene er mer "befolket" eller "detaljert" en det andre) 3.gameplay Historie gjør ikke så mye da dette er typiske rpg med sånne "jeg kan hjelpe deg men FØRST må du blablabla" quests:P takker for hjelp og svar 1. Ingen av de er vel spesielt buggete nå, kanskje.... I alle fall ikke til PC. 2. New Vegas uten tvil. 3. Gameplayet er vel ganske likt Det er jo det siste du nevner som er den store forskjellen. New Vegas er -IKKE- et "typiske rpg med sånne "jeg kan hjelpe deg men FØRST må du blablabla" quests"-spill. Dessuten har det interessante karakterer og gode dialoger, og en ganske bra historie. I tillegg er det tro mot Fallout-universet. Hvis du ikke bryr deg om det, så spiller det ingen rolle. Fallout 3 er et grunt FPS, mens Fallout New Vegas er et bra rollespill fanget i en forferdelig spillmotor. Begge spillene er like dårlige som FPSer, så om det er det du er ute etter så er det hipp som happ hvilket du velger. 1 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Absolutt New Vegas! -Bugsa er fiksa. -Mange interessante steder å besøke. The Strip er et syn for øyet. -Gameplayet er ganske likt men litt mer engasjerende i FNV. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Pluss at du har achievements som er gøy å ta EDIT: Ikke GFWL-driten altså, men Steam. Endret 12. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Helt klart New Vegas. God story med større valgfrihet enn Fallout 3. NV sine omgivelser er også mer interessante, pluss at du slipper GFWL hvis du skal kjøpe det på PC. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 hvis du vill ha stort område så er det fallout 3 mer kule våpen i new vegas. gambling i new vegas er jo et pluss fallout 3 er vanskligere enn new vegas Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 hvis du vill ha stort område så er det fallout 3 mer kule våpen i new vegas. gambling i new vegas er jo et pluss fallout 3 er vanskligere enn new vegas Husk at man har hardcore-mode i NV. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fallout 3 har en bedre atmosfære. 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 hvis du vill ha stort område så er det fallout 3 mer kule våpen i new vegas. gambling i new vegas er jo et pluss fallout 3 er vanskligere enn new vegas Husk at man har hardcore-mode i NV. Synes ikke den hardcore-moden hadde noe som helst å si grunnen. Men enig med de som sier New Vegas, jeg likte det best. Litt råere humor og større variasjon. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Fallout 3 har en bedre atmosfære. This. NV FTW Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Du har sikkert bestemt deg for lenge siden, men jeg ville først kjøpt fallout 3 og deretter NV. Det er to helt legendariske spill og helt klart mine favorittspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå