40D Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Høyre og høyre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Skiltene er tydellige og himmelen er i bevegelse. Liker fargen, farten, og retningen og tittelen som passer godt. Kult Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Synes vel også det ble noe dramatisk og spennende over dette.Men er en del støy i bildet..ja det trenger ikke være noe minus det altså...mer hva jeg liker og ikke liker det da;) Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Et intressant og flott bilde så absolutt,helt perfekt komposisjon. eneste pirket her er de to veistikkene. Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Et intressant og flott bilde så absolutt,helt perfekt komposisjon. eneste pirket her er de to veistikkene. De veistikkene er der så brøyte bilen ikke skal ta autovernet! :0) Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 skjønner jo det:-) du kunne jo ha røsket de opp og solgt de på ebay :-p nei enkelte ting kan man ikke gjøre noe med og sånn er det bare:-) uansett flott gjort:-) Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 skjønner jo det:-) du kunne jo ha røsket de opp og solgt de på ebay :-p nei enkelte ting kan man ikke gjøre noe med og sånn er det bare:-) uansett flott gjort:-) Kan gjøre mye i photoshop, men jeg har ingen planer for dette bildet. Jeg prøvet ut litt for å se resultatet. Så det kommer nok flere slike natt bilder med noe mer intressant komp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg