Gavekort Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hei! Som dere vet så har nyhetsspeilet haugevis av gjennomtenkte teorier og meninger, men er disse fabrikkert kun for at vi skal le av teoriene og utelukke dem? Hva om nyhetsspeilet hadde skrevet en artikkel om noe som er sant? Dette ville selvsagt medføre at vi så på det som sprøyt og svada! Så er nyhetsspeilet et verktøy til staten/illuminati for å avlede oss fra sannheten ved å latterliggjøre den? Endret 11. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvorfor har du postet denne i OT-baren og ikke den politiske delen? Antar du har gjort dette med vilje? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Godt tenkt, men har ikke noe svar, men det er vel mulig, så da kan man jo ikke utelukke det. Det er ihvertfall en taktikk jeg har hørt om\kjenner til fra før av, slik at sannheten koker vekk i kålen. De nevner jo en del om staten og politikk, men så rett ved siden av så står det kanskje en artikkel som snakker om vårt "dna og våre lyskropper aktiveres" mm Kanskje ta en titt på dette heller....: http://www.youtube.com/watch?v=sJl7hO8bv9o&list=PLCC5AC4DC86770B1E&index=4&feature=plpp_video Og last ned denne pdf'en: Pike_Three.pdf Og denne "Prince of this world" som referanse til hva du hører over: Carr-Satan-Prince_of_This_World_(Luciferian_conspiracy_exposed)_(1959).pdf Endret 16. april 2012 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det er selvsagt Stoltenberg, Zionistene, jødene, frimurerne, Bush og marxistene som står bak Nyhetsspeilet. (Fant akkurat ut at jeg kunne fått en fin karriere på VG og Dagbladet sine kommentarsystem) De skriver egentlig sannheten, men det er så vagt at det er bare tullinger som tror på det. Omvendt psykologi, baby! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg ba Iliuka, som kanaliseres av Leif Havik, klargjøre dette. I det følgende gjengir jeg ordrett mine spørsmål og hans svar. - Noen snakker om at jorden vil dele seg to planeter. Iliuka svarte: Ei vil det. Der finnes lik transformasjoner, lik der skapes om gjennom renelser av Fader Sols bestrålninger. Dog således vil der skapes stabiliteter. Så vil der bringes alt bedre tilstander i hva der tales klimater og temperaturer for hva der så skal fordyrkes. Der og er hvorledes der vil vendes i hva der tales magneto polariteter, derefter i den fysiske polariteter. Derefter vil der være hva der tales i din himmel jordplater der så vandrer noget over havet gjennom turbulenser der er. Således vil der skapes en ny dimensjon på sin jord, nye riker, og nye karter må der dannes. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Vel...De mener der inne (Nyhetsspeilet) at Venus er et romskip tilhørende våre utenomjordiske brødre. ..At blinkene vi ser er signaler fra lyskilder på farkosten. Det har tilogmed blitt påpekt at den flytter seg på nattehimmelen. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Må tilføye at jeg rett og slett digger mennesker som er plaget av chemtrails og morgellons. La disse arve jorden Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er vel også flere som mener at Stoltenberg er et reptil i forkledning. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Lol folkens.....Viss dere bare tok Guds ord alvorlig....glem alt tullet og løgnene, så vil dere få øyne til og se gjennom sløret. Altså, mitt råd til dere er, se igjennom linsa som er guds ord, og dere vil kunne komme til og se noe utrolig, utrolig for det det er sant. Dere har en fiende som vil distrahere dere med ufo'er ET's, reptiler og hva enn det skulle være. Men vit dette, at tiden renner ut. Og forstå alvoret. Edit: jeg mener ikke å si at dere tror de tingene some dere taler om over altså, bare det at djevelen har nok disinformasjon til og holde folk gående I nærmest det uendelige, og når tiden da i tillegg er kort, så må enhver ihvertfall være ærlig nok med seg selv og ta slike store og mektige hevdelser som man finner i skriften på alvor. Endret 23. april 2012 av FullSpectrum Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Mine øyne ser godt gjennom sløret allerede. Det har kanskje en sammenheng med at jeg tar avstand fra blind tro... og all religion. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå