nasse222 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei. Har en Golf 4 1,6 -98. Tomgansregulatoren fusker. Bilen stopper ved tomgang av og til, og ved oppstart og bilen står mere enn 3min ca og bare går. Spesielt på kald motor, og om vinteren er den umulig..! Noen tips til rens av denne? tegninger? Er tekninsk flink, men aldri vært borti VW før. Event pris på ny, billigste butikk? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du må trolig bytte hele enheten. Jeg har gjort dette for lenge siden, på en Golf III 1.6 -96, som trolig har samme motor som din -98. Mener å huske at den kostet i underkant av 5.000, mulig du finner den til lavere pris andre steder. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg hadde suksess med en grønn gugge som heter imjection cleaner på en 98 audi 1.6. Motoren ble helt bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Spørs vel litt hva som er feil på regulatoren. På min Astra feilet selve steppermotoren som styrer tomgangsluftmengden, og måtte byttes. På Opel får man deler til tomgangsregulatoren, og motorenheten kostet ca 1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå