Gå til innhold

BK: Stubben i regnet.

Anbefalte innlegg

Stubben i regnet.

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Det småregnet, eg hadde en paraply som eg holdt over kamera,litt kvasse kontraster/farger,men eg meiner bilde er så nær ekte som muligt.

Justert RAW.

Litt plaster her og der.

Evalueringsnivå Tips:

Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker portrettserien som en helhet, det er en fin studie av forskjellige typer lys. Dette har et diffust spredt lys som ikke skaper de store kontrastene, men til gjengjeld gir det mye detaljer. Personlig liker jeg best lavt sidelys slik som du har på bildet fra 9 april.

Ellers er innholdet i bildet veldig realistisk og naturtro, om det er det du har etterstrebet så har du klart oppgaven med glans.

Lenke til kommentar

Liker portrettserien som en helhet, det er en fin studie av forskjellige typer lys. Dette har et diffust spredt lys som ikke skaper de store kontrastene, men til gjengjeld gir det mye detaljer. Personlig liker jeg best lavt sidelys slik som du har på bildet fra 9 april.

Ellers er innholdet i bildet veldig realistisk og naturtro, om det er det du har etterstrebet så har du klart oppgaven med glans.

Takk for tilbakemelding,kjekt du ser gjenom serien,kommer nok til og legge ut noen til,bruker stubbene i praktisk foto/læring.ser bilde ble litt redusert ved utleggelse her,bilde er meget klart og tonen fargene kommer bedre frem på orginalen.

Legger vekt på det naturlige som eg etterstreber for det meste,men oppstår det fine farger/toner/komp utover det naturlige drar eg gjerne litt i spakene og synest noen bilder står seg godt med behandling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...