Gå til innhold

For de som drikker ren rom

Anbefalte innlegg

Så jeg har over de siste årene lært å like Whisky, Øl og Vin, nå er det rom sin tur, eller man trenger ikke lære å like rom, de aller aller feste greier å få i seg rom på en eller annen måte.

Dette er mer om å nyte, Jeg har drukket rom før i from av rom og cola, men jeg har holdt meg unna Bacardi, aldri vært noe fan av det, å legge til sitron og pære smak er greit på Vodka, men rom er noe annet, det er i min bok under klassen kvalitets sprt sammen, med Brandy og Whisky, men det betyr jo ikke at alt er like bra.

Men jeg har aldri tatt meg til til å bli en rom kjenner, siden jeg drikker for det meste whisky, tar det opp mesteparten av drikke pengene mine.

Men i dag bestemte jeg meg for å kjøpe en rom som jeg skulle drikke bar, og til min store overaskelse, kjøpte jeg en Bacardi, Bacardi Oakheart

Den er ikke som noen annen bacardi jeg har prøvd, det er en såkalt spiced rum, så det er mye smak, vanlije så klart, litt apelsin skal, og tre, denne bruker jo brente eike tønner, så du får en svak røyk smak som blander seg med krydderene.Eneste jeg har å klage på er at den er bare 35% noe som er litt svakt for bar brennevin, 40% skulle være minimum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...