Brynhildj Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg trenger hjelp. Jeg skulle logge meg inn på facebook, men så kom det opp: Feil e-post. E-postadressen du oppgav, tilhører ingen brukerkonto. E-posten jeg taster inn er korrekt, og både navnet mitt, e-posten min og profilbildet kommer opp på skjermen. Men over står feilmeldingen som jeg har uthevet ovenfor her. Har prøvd å tilbakestille passordet (FLERE GANGER), men det står at det ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Har også sent flere meldinger i hjelpesenteret til facebook, men frykter for at jeg ikke får noe svar derifra. Håper virkelig noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Uffda...abstinens nå da eller?? 1 Lenke til kommentar
Brynhildj Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Uffda...abstinens nå da eller?? Er pålogget på iphonen min, så det skal gå bra det. Er heller redd for at jeg er blitt hacket eller noe slikt. Er mye innpå der jeg ikke vil at andre skal vite om. Endret 11. april 2012 av Brynhildj Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har du prøvd å gjøre det som står i det vinduet du selv har postet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå