Møreboy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei! Noen som har litt peiling på facebook? Jeg finner ikke min lille by i "Nåværende bosted". Noen som har peiling på om jeg selv kan legge inn dette? Hvordan løser jeg det? Cluet er at jeg må velge et av alternativene som jeg får som forslag.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fikk ikke det til jeg heller. Jeg skrev bare inn kommunen min, jeg. Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Joda, det går jo å skrive kommune.. Men er det ingen steder på facebook man kan legge inn stedet sitt da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det var det jeg mente. At jeg skrev inn kommune, og ikke bosted. Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Jada, men det jeg lurte på, var om man kunne legge inn det lille stedet man bor på, inne på facebook et sted.. Om du bor på en plass som heter "Ingenmannsland, Oppland, Norway", om du da kunne lagt inn det stedet, sånn at det kom opp i nedtrekksmenyen, og at du da kunne registrere at bor i "Ingenmannsland, Oppland". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå