Odesseiron Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Actionrollespillets Prepare To Die-utgave har fått slippdato til PC. Les hele saken Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har allerede lagt meg i hardtrening! 1 Lenke til kommentar
Gamer.no-follower Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spennende at "forbrukermakt" fungerer 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spillet får en flerspillerdel via Game For Windows Live-systemet Ti kroner på at du nok må registrere spelet på ein GWFL-konto og logge inn for å i det heile tatt kome forbi hovudmenyen. Er ikkje som om Dark Souls har ein separat multiplayermodus, og GWFL-spel har ikkje for vane å respektere det uansett (jamfør GTA IV, Arkham Asylum, Bulletstorm...). Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) GFWL? Det er greit det. Arrr! Endret 11. april 2012 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, du verda så tøff du er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Games for Windows Live betyr rett og slett skip for min del. Støtter derimot ikke pirateri av den grunn. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er problemet med GFWL egentlig? Har endel spill jeg har kjøpt via Steam som trenger GFWL og det har aldri vært et eneste problem for meg... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Blir nok kjøp uansett, selv om ikke gfwl er helt min greie. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kult det skal være GFWL, skjønner ikke folk har så mye imot det systemet. Enda en grunn til jeg skal ha det, 1080p, 60 fps og nå achievements som kommer på din profil på X360, glimrende!! 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Games for Windows Live betyr rett og slett skip for min del. Støtter derimot ikke pirateri av den grunn. Ser ikke problemet med å bare hacke spillet etter kjøp. Det er ditt spill du kan gjøre hva f.... du vil med det så lenge du ikke kopierer spillet og deler det med andre. Men GFWL er noe dritt, hvorfor skal utgivere legge til slik drit, også etterpå klager de om at salget på PC var dårlig. Akkurat som han som klaget på at all piracy av bulletstorm gjorde at man ikke fikk en oppfølger og i samme sekund innrømme at porten til PC var elendig. Når man velger kjappeste utvei (dårlige porter, idiotisk DRM, ræva spill osv.) får det konsekvenser de konsekvensene er at spillet selger dårlig. Da hjelper det ikke å klage på piratkopiering når man har lagt opp til at folk ikke bruker penger på spillet i første omgang. Blir et kjøp, men det er også fordi spillet er så bra at jeg kan overse GFWL, kjøpte f.eks ikke det nyeste batman spillet da jeg ikke orket herket som jeg hadde med 1ern. 1 Lenke til kommentar
Blåmann Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er det som er så gærnt med GFWL? Fungerte knirkefritt på begge Batmanspillene for meg. I tillegg så er det digg å få den samme lyden når man får achievements som på xboxen. Har bedre erfaring med GFWL enn Steam. 1 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bra nyheter dette her, men en Demon's Souls: "Prepare To Die edition" hadde så absolutt ikke vært å forakte. Liker begge spillene altså, men foretrekker Demon's en anelse. Hvem er det egentlig som eier publiserings rettighetene til det spillet nå? Noen som vet? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 fint... da blir det skaffet så raskt det kommer cheats som infinity life og one hit kill.. er over hode ikke interessert i disse boss figthene, vil kun utforske vær eneste krok i spillet og se på den nydelige grafikken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Gleder meg! Dark Souls ser kjempemoro ut, men har aldri hatt sjansen til å spille det, da jeg hverken eier en PS3 eller Xbox. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 å ja GFWL er noe forbanna skit, hvis dette blir på tvunget blir det å gå straka vegen til pirat bukta. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 La oss håpe pc spillerene faktisk kjøper spill denne gangen. 2 Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Lekkert! Har hørt så enormt mye skryt fra mine Xbox venner om Dark Souls at jeg må nok skaffe meg dette når det kommer. Ser heller ikke problemet med Games for Windows Live. Fungerer helt fint for min del. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 La oss håpe pc spillerene faktisk kjøper spill denne gangen. Du har tydligvis ikke peiling på hvor mye konsoll piratkopiering som eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå