24erBest Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hei! Jeg skal nå søke utdanning, og jeg finner ikke arkitekt utdanning (bachelor) hos samordnaopptak.no. Har utdanningen fått nytt navn eller noe? Skjønner ingenting..! Tusen takk for hjelp Endret 11. april 2012 av 24erBest Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vil tro arkitektutdanningen er en Master (5 årig) utdanning. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ok, takk. Trodde de hadde barchelor.. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det finnes for øyeblikket 2 arkitektstudier på samordna, forholdsvis master. Disse er på NTNU og AHO, der du må avlegge opptaksprøver. Har søkt begge selv. Du har ikke vurdert Sverige og Danmark? Tror det skal være bra, og ikke minst gratis Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Det finnes for øyeblikket 2 arkitektstudier på samordna, forholdsvis master. Disse er på NTNU og AHO, der du må avlegge opptaksprøver. Har søkt begge selv. Du har ikke vurdert Sverige og Danmark? Tror det skal være bra, og ikke minst gratis Ok, takk for hjelp! jo, vurderte Danmark en gang i tiden. Tror det er populært. Hvis man skal til utlandet, må man søke via lanekassen.no da? Veldig greit å vite at det er gratis! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det kan nok være en fordel å søke lån fra Lånekassen, men der er det kun penger å hente; studieplassen må du skaffe på annet vis. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Det kan nok være en fordel å søke lån fra Lånekassen, men der er det kun penger å hente; studieplassen må du skaffe på annet vis. Ok, takk Vet du hvor man søker? Er det på skolen i utlandet eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå