trra Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEtter et sammenstøt med en stein forsvant framdriften, men det gikk fint å bakke. Undervannshuset ble byttet til et nytt et, men skulle gjerne ha fikset det defekte. Når man setter det defekte undervannshuset i forover kommer det bare ulyder og ingen framdrift.Har demontert det defekte og alle drevene ser ok ut, pinion drevet har noen små hakk, men disse er ikke store.Hva er det som gjør at jeg ikke får framdrift? Tenker selv at det muligens er clutchen som har fått juling. Noen forslag/råd? Endret 11. desember 2018 av trra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Forstår ikke helt hva du mener, motoren fungerer fin nå med nytt undervannshus ?, men du vil prøve å fikse det gamle undervannshuset som ikke fungerer ?. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Da har du forstått riktig Endret 12. april 2012 av trra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ville tro trekkstangen har tatt skade, gaffelen i nederst på stangen for å være mer korrekt. Trekkstangen er den som gjør at man kan velger gear. Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Er det som er nr 30, 56 og 59 her du mener? Den fjæra på bilde, skal den like løst eller er den montert inne i selve akslingen? Kunne ikke finne den når jeg demonterte første gangen, men mulig jeg har oversett noe der, første gang jeg setter mine fingre i en påheng, Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nr 30 er trekkstangen, i midtposisjon skal gearet være i fri, nedover skal være forover hvis jeg ikke tar feil, så det tyder på at du ikke får presset 59 nok inn, 56 er for å dytte 59 tilbake til nøytral/revers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå