Mgut Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 nå lurer jeg på hva som er gode anime serier, leter og leter, men finner ingen gode, like slåssing + ser Naruto nå, men synd bleach sluttet, så hva kan dere anbefale? noe som varer lenge, men også liker jeg som er korte også, de er også bra Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ta en titt på remakene av Birdy the Mighty. Decode heter de. Tenker du hand to hand slåssing, chanbara eller skyte-action? Birdy er vel bare det første. Men også mye subtle (og ikke så subtle =P) humor. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 nei ikke hand mot hand combat, mer med sverd og slike Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Se One Piece. Jeg har sett og lest Naruto siden jeg var barn, men likevel foretrekker jeg One Piece som jeg kun har sett og lest i underkant av et halvt år. Og en kort serie å anbefale er Full Metal Alchemist: Brotherhood. Endret 11. april 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Yes, chanbara da. Hvis du vil ha en litt søt historie med bra utførte, men typiske karakterer er Seirei no Moribito veldig fin. Eventuelt kan du prøve Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto. Samurai Champloo er en favoritt hos mange, selv om jeg selv ikke helt kom inn i det. Samurai 7 er veldig interessant om du har sett Kurosawa's Shichinin no Samurai. Note at alle disse er ganske chanbara-ete, altså fancy sverdkamper, og ikke i samme stil som Naruto eller Bleach. I den stilen er Hagane no Renkinjutsushi veldig populær, så absolutt vært å ta en titt på Edit: Hagane er altså Full Metal Alchemist som han der ^ også anbefalte. Den er langt ifra kort dog. Endret 11. april 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 prøvd å se one piece, ikke nokka for meg, noe andre som guilty crown, deadman wonderland, darker than black og code geass, noe slike ser jeg etter Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 pokemon har jeg sett og alle 14 sesongene, veldig artig, men helst noen andre, ser etter med mye slåssing og slik Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Prøvde du Hagane, Birdy, eller noen av de andre jeg nevnte? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 har ikke kommer så langt, blitt ferdig med noen, fikk anbefalinger fra Rozecore fra youtube, så blitt ferdig med dem, men skal begynne med dem du skai-ichi anbefaler Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Devil May Cry Afro Samurai Wolf's Rain Den siste inneholder ikke så mye slossing, men var ganske fet! Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ao no Exorcist, 25 episoder! slåssing, humor, og det occulte stuff! 1 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Prøvde du Hagane, Birdy, eller noen av de andre jeg nevnte? Birdy e kjempe bra så langt,sett 4 episoder å elsker denne serien, har du flere som denne å anbefale? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hrm... World Destruction har veldig lik mood, men den mangler den bra gjennomførte actionen. Slayers er også en favoritt, men den er mer slappstick enn Birdy. Det finnes jo alltids Birdy 2 og den gamle versjonen, som Decode er basert på. Skullman er ikke særlig lik, men jeg tror du kommer til å like den ut av en hunch, siden du liker Birdy. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 hvilken er av den gamle versjonen av deocode? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Altså, Birdy the Mighty http://en.wikipedia.org/wiki/Birdy_the_Mighty Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Altså, Birdy the Mighty http://en.wikipedia....irdy_the_Mighty sku ha lagd en sesong nummer 2 av den, kjempe bra serie Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Den nye versjonen har 2 sesonger. Original versjonen er 4 OVAer. Disse het "Birdy The Mighty". Så kom "Birdy the Mighty Decode", som er en slags remake/modernisering, som har 2 sesonger. Hver på 12 episoder, så 24 til sammen. Søk etter "Birdy the Mighty Decode 2" på Amazon så finner du den. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 wow all er bra så langt, men desverre så har jeg sett alle til nå, så trenger noen flere jeg kan se, noe med action og humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå