The Stig Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Hepp, etter å ha skydd betadrivere som pesten i lang stund falt jeg likevel for fristelsen ved å prøve de nye 301.24-driverne til mitt GTX580. Alt fungerte og så bra ut etter en times økt med BF3 i går, men i dag er h****e løs: Artifacts, tearing og mer til i samtlige spill. Prøvde derfor naturligvis å fjerne betadriverne og rulle tilbake til 296.10, men akk - problemene vedvarer. Har forsøkt samtlige teknikker jeg kjenner til for å fjerne drivere (reinnstallere, fjerne, andre versjoner og mer til) til ingen nytte. Har derfor konkludert med at det må ligge igjen noe rask fra betadriverne som ikke har blitt fjernet eller overskrevet. Husker at jeg for mange år tilbake brukte et spesielt verktøy for slike problemer, men klarer dessverre ikke huske hva det heter - søk på nettet gir såpass mange alternativer at jeg er litt skeptisk til å prøve meg fram. Håper derfor noen her kan anbefale en solid framgangsmåte, gjerne med programvare, for å fjerne de hersens betadriverne. På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
jollis Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Drviesweper har jeg før brukt med hell http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 DriverSweeper er hva du vil bruke, men ikke bruk versjonen fra Guru3D. Denne er utdatert etter krangel mellom utvikleren og Guru3D hvor han har blit bannet, og resultatet er at versjonen som ligger der er alt for gammel og kan ved uforsiktighet sabotere Windows sitt eget driverlager, noe som igjen vil gjøre oppdateringer og Service packs vanskelig. http://phyxion.net/item/driver-sweeper.html Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Forsøkte med DriverSweeper uten hell, utrolig nok. Fant heldigvis en midlertidig løsning ved å installere 301.25-beta, satser på at det fungerer fram til den blir sluppet ut av beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå