Turbotec Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hola bandola. Jeg kom nettopp hjem fra Canada etter å ha jobbet to år som spilltester, og kontordama lurte på om jeg gadd å hjelpe henne med å finne noen nye norske som vil ta over jobben. Begrensa hvor mye jeg gidder å gjøre gratis, men jeg håper det holder med en post her. Håper også jeg ikke blir tatt bak av adm. for å poste dette, jeg tror hvertfall ikke det er mot retningslinjene. Er det noen som er hypp på å flytte til Canada 2-12 mnd (div stillinger ledige visst nok) så bare ta kontakt privat, så skal jeg vise deg veien. Lønna er 12 dollar timen, det høres lite ut etter norsk standard men er nok til leilighet, månedskort, mat, og fest eller reising i helgene. flyreise tur retur er betalt arbeidsgiver ordner arbeidstillatelse og helseforsikring to uker gratis hotell ved ankomst, etterpå betaler/ordner du sjøl Må helst skrive kontrakt imorgen, og reise asap. tar vel 1-3 mnd å få arbeidsvisum klart, så du bør være klar til å dumpe dama/typen, gi fingern til sjefen, skuffe mor di som trodde du skulle på skole til høsten, og sette deg på flyet. Gi lyd i privat meld om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå