007JamesBond Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvordan er det hvis jeg kjøper en Macbook Pro 17 for 5-6 k på Ebay? Den er jo helt ny selvfølgelig, men hvis jeg etter på kjøper applecare fra apple.no foreksempel virker den da på macbooken hvis jeg har skrudd på macbooken allerede eller må applecare aktiveres med en gang macbooken skrus på . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Du vil aldri få en ny Macbook til den prisen uansett. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 De er så billige der. + det er noen som selve siden Ebay.com selger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nei, det er de ikke. Enten har du misforstått og tar en auksjon for å være en fast pris eller så bruker du feil valutakurs. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Husk problematikken med tastaturlayout og amerikansk/europeisk stikkontakt. Er det verdt det til slutt? Skeeeptisk. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Amerikansk tastatur, lader, moms og tollavgifter og en viss risiko ved å kjøpe fra utlandet gjør at jeg heller ville kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå