iStephano Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er ganske frisk i dette med grafikk kort på pc`er, eller ny å ny jeg veit i allefall ikke hva Detonators er? Heller ikke Emulering, eller er dette 2 helt like ting av samme sak? Jeg har sett at mange tester dette og får en ytelsen å grafikken mye bedre enn de vanlige driverene. Men kan noen si meg om disse "driverene" er farlige for grafikk kortet? Blir de overopphetet? Blir cpu`en overopphetet? Kan den bli skadd over lengere tid? Takker for alle hjelpsomme svar. Mvh BanAnus Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Detontator er navnet på NVIDIA sine drivere. Er ikke farlig å installere nye drivere Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 det at driverne øker ytelsen bittelitt er fordi koden bli optimalisert så pcn slipper å kødde med masse tall og heller får litt smartere koder. Dette gir oss en liten fordel i ytelse, men det at det står 10% eller noe er bare tull i de fleste tilfeller Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 ok.. den er grei. Men på nvHardpage står det Emulate NV30. Hva er dette for noe? Noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå