smort1 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Solskjær! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Et flott bilde av fjellet "ditt" Husker du hadde et lignende bilde ute for en tid tilbake og da påpekte jeg at jeg kunne tenke meg å se dette motivet uten bebyggelsen som du hadde tatt med den gangen..... Og nå ser jeg at mitt ønske er blitt oppfylt Liker lyset som treffer fjell siden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Et flott bilde av fjellet "ditt" :)Husker du hadde et lignende bilde ute for en tid tilbake og da påpekte jeg at jeg kunne tenke meg å se dette motivet uten bebyggelsen som du hadde tatt med den gangen..... Og nå ser jeg at mitt ønske er blitt oppfylt :)Liker lyset som treffer fjell siden Takker wasco! Kjekt å kunne oppfylle ønsker vettu... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Flott! Takker Kent Rune! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Nyderleg------- Takker karost! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg