Andrhov Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hallo, jeg skal kjøpe ny PC og planlegger å bygge selv, har ikke veldig mye peiling på hva som passer sammen osv. Selve byggingen skal jeg klare fint med hjelp av familie. Dette skal være en gaming Pc, jeg spiller spill som World of Warcraft, Bf3 og skal uten tvil spille Diablo når det kommer ut. Jeg kan godt bruke mer penger enn det som er satt opp nå, men prislappen bør vertfall holde seg under 12 000kr. Dette er hva jeg nå har valgt, trenge tips om det er noe jeg kan bytte ut som jeg får mer for pengene eller deler som ikke passer sammen. Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Prossesor: Intel® Core i5-2500K Processor Kabinett: CM Storm Trooper Gaming Big Tower Hardisk: OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB Skjermkort: ASUS GeForce GTX 570 1280MB PhysX CUDA Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 Operativsystem: Microsoft Windows 7 Home Premium EN Tusen takk til alle som gidder å ta seg tid til å hjelpe:) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 hei hei her er ett oppsett som er ganske likt det du har satt opp, det er satt opp på Dustinhome.no HD 7870 er bedre enn GTX 570 når det kommer til ytelse, i tillegg krever det langt mindre strøm og lager langt mindre varme. Corsair minnebrikkene er de samme bare at de har en lav profil så de passer under Noctua kjøleren jeg har tatt med. Intel 520 er en langt mer stabil SSD enn OCZ Agility 3, i tilleg så er Intel SSDen raskere Asus P8Z77-V kommer med ett par fler funksjoner enn Asus P8Z68-V Pro/Gen3, som for eksempel innebygget trådløst nettverk, DLNA og FanXpert 2 Merk, hvis du skal ha engelsk Windows 7 koster det 50kr mer 1 Lenke til kommentar
Andrhov Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Takk for svar, dette ser bra ut, men når jeg lagte pcen på Komplett hadde jeg ikke deler som NOCTUA NH-D14 S-1155/1156/1366/AM3 og XFX XXX EDITION 750W MODULAR Hva er disse brukt til? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 XFX XXX... strømforsyning, leverer strøm NOCTUA... prosessorkjøler, kjøler prosessoren merk også at de vil koste mer å kjøpe hos komplett, og du tjener ikke noe på det i forhold til Dustinhome 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå