Nala Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei! Er det mulig for meg og jobbe på peppes pizza som 16 åring? tenker på deltidsjobb for eks hver lørdag og søndag pga da har jeg ikke skole. Også i ferier. Kan jeg lage mat? Har lappen på M, alstå moped så da er det vell også muligheter for og kjøre rundt og levere pizza, siden peppes har en 50cc pizza atv. Hva vil jeg cirka tjene i timen? Takker for svar! Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvorfor ikke bare stikke innom peppes/ringe og høre? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Tenkte og forhøre meg litt her først=D men skulle jeg ikke få noe svar her så kan jeg jo sefølgelig det:) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er nok opp til sjefen på restauranten, men vi har hatt 16åringer som har stått på kjøkkenet hos oss. Vet ikke om du får kjøre pizza tho. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Oki, er det vanlig og sende søknad om jobb eller reise bort til og spørre? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er jo selvfølgelig mye bedre å møte opp som person å høre enn å sende en e-post som mest sannsyneligis blir glemt bort. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Dra innom på dagtid og be om å få snakke med restaurantsjef eller daglig leder Edit: Hvor i landet holder du til? Endret 11. april 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Nala Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Okay:) Holder til i Elverum. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Det er lov, ja. Om du blir ansatt kan bare sjefen svare på. Jeg ville skrevet en CV (selv om den blir veldig tom) og en søknad og ha i baklomma når du kommer. Stikk de til sjefen når du har pratet med ham (med mindre han er 100% avvisende) og be han om å tenke på det og ringe deg opp senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå