karoald Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Sollys Bildet er fjernet. Beskrivelse: ....................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nydelig lys og farger i bildet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Her likte jeg V2 best.. Begge bildene har et flott lys og fin dynamikk. Men jeg synes kompet ble tettere og lunere i V2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes det er et kjempefint bilde. Jeg så et overveldene og mektig lys her om kvelden selv og klarte ikke å fange det. Se på bildet ditt gir et stort plaster på såret! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kjempestemning, likte også best V2 da dette gav en litt lunere og innhyllet atmosfære. Og lyset gir ett vakkert skinn i vannet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg