Dassen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Jeg påstår ikke at du kan høre hvor bra det låter, jeg påstår at du kan høre en forskjell og det er poenget. http://www.youtube.com/watch?v=iQbsAYwCE0w Endret 14. mai 2012 av Dassen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Nesten enkelt. Kjøp er skikkelig forsterker, og bruk høytallerene fra Logitech. F.eks. Onkyo 609 eller 709. Sistnevnte kan du utvide senere med effektforsterkere hvis man ønsker. Jeg har selv testet mitt gamle Logitech Z-5500 høytallere på en Sony VA555ES forsterker, hjemmekino forsterker til 17.000,-. Og høytallerene viste hva det faktisk ligger i dem, for Logitechs egne forsterkere suger. Ved å kople riktig får du også brukt suben, selv om det er litt plunder pga volumkontrollen til logitech. En normal forsterker i fra ett kjent merke, Onkyo, Yamaha, Pioneer osv til rundt 3-5000,- vil gi deg ett enormt løft i lyden, og gi deg DAC forbedringer lagt over hva Logitech har i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå