Firkantbar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei! Jeg studerer idrett grunnfag, og har nå begitt meg ut i anatomiverdenen. Har lett litt på nettet, og også søkt innad på Diskusjon.no uten å finne noen bra nettsider for anatomi med bein og muskler med utspring og fester. Finnes det en bra side for dette? Helst gratis, men kan også betale en liten slant for tilgang på en bra side. Finnes det for eksempel noe anatomileksikon på en app eller noe også, hadde det vært bra. Ser det finnes flere, men om det er noen med erfaringer, setter jeg pris på dette! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Google har en fin "bodybrowser" jeg lekte litt med for en stund siden, via noen linker fra google's søkeside jeg ikke fant i det hele tatt nå. Fant (googlet ja) en annen side med link, hvor det også står litt om den: http://teck.in/explore-human-body-anatomy-3d-online-google-body-browser.html 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Oi! Tusen takk! Den fungerer jo faktisk ganske så greit, med latinske navn og flotte saker! Tusen hjertelig! Dersom noen skulle vite om noen enda bedre eller like bra sider, tar jeg gjerne imot de også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå