Norcane Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Jeg lasta ned en oppdatering fra windows update(husker ikke hvem. Men den måtte innstaleres for seg selv.) Etter dette fikk jeg ulyder, sprake lyder i Battlefield 1942. Hadde ikke dette problemet før jeg installerte windowspakka. Etter å ha holdt litt ut med dette bestemmte jeg meg for å installere lydkortet på nytt. Da jeg skulle prøve Battlefield 1942 for å se om sprakinga var borte fikk jeg en feilmelding : A debbuger has been detected. Unload the debugger and try again Hva er en debugger? Hva skal jeg gjøre? Takker for alle svar -Atle Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 En debuger er en program som brukes til å feilsøke software. Vanligvis kan man utføre kodelinje for kodelinje, og observere hva som skjer. Og hvis man er ekstra heldig så finner man feilen... Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hvordan fjerner jeg den? Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvordan fjerner jeg den? Normalt skal det ikke være installert noe form for debugger, så jeg tror nok at Battlefield 1942 kanskje tuller litt. Du kan jo prøve å kjøre maskinen i sikkerhetsmodus, og deretter kjøre Battlefield 1942. Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Problemet løste seg selv. Ganske snodig, plutselig så ble feilmeldinga borte uten at jeg hade gjort noe! Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå