Gå til innhold

Warp Kontroller

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg Warp på PC, et morsomt lite puslespill hvor man er en liten alien som prøver å rømme fra noen slemme vesener kalt mennesker. Uansett, poenget er at jeg koblet PC'en til TV'en for å spille mens jeg chiller i sofaen. Problemet er at styringen blir helt fucket... for meg ihvertfall.

Jeg husker ikke helt hva det kaltes, reverse controls eller noe? Altså, når jeg tar analogen fremover, går figuren jeg styrer bakover, og omvendt. Høyre, venstre er helt ok og tar jeg analogen til venstre går figuren til venstre. Jeg finner ingen steder hvor jeg kan endre på dette i spillet. På controller menyen vises kun et bilde av en controller som viser hvilke knapper som gjør hva. Jeg kan ikke endre på noe som helst.

Håper noen vet hvordan jeg kan fikse på det. Jeg bruker en ganske gammel PC controller.

----

EDit: Når det gjelder PS3 kontroller så har jeg nå etter masse frem og tilbake testing fått den til å virke på PC'en, men den fungerer IKKE i spillet. Den fungerer altså når jeg tester den i windows, men ikke når jeg starter spillet.

Hadde vært konge om noen vet noe om dette

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...