MailMan13 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Et slag i trynet for linux-gaming... http://www.f---edcompany.com/extras/loki_email.cfm Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 15:44, MailMan13 skrev:Et slag i trynet for linux-gaming...http://www.f---edcompany.com/extras/loki_email.cfm Så dette på /. (www.slashdot.org) for en tid siden. Det er utrolig synd at Loki må gi seg :sad:, de har gitt mye spillekvallitet til Linux. UT på min boks kjører minst like bra som det gjorde den gangen jeg kjørte win2k. Håper noen plukker opp tråden og lager en linuxport av Unreal2 når det kommer... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Akk... Kjipt. Uhyre kjipt. Og vips; var Linux-gaming satt tilbake en stund... Lenke til kommentar
ZiLenT-X Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Det er jo faan ikke no rart at de legger opp. De tjener jo ikke penger. Alle laster jo ned spillene med DC når de er ferdigutviklet..... Lenke til kommentar
larsal Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Ja ja, triste grier, men de fikk da litt penger av meg enda jeg kunn har kjøpt et spill i mitt liv. SimCity 3000 unlimited Liker det ganske enkelt, enda jeg ikke er noen "gamer". Lars Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-20 21:54, Dj_Offset skrev: Quote: On 2002-02-20 17:46, ZiLenT-X skrev: Det er jo faan ikke no rart at de legger opp. De tjener jo ikke penger. Alle laster jo ned spillene med DC når de er ferdigutviklet..... Men på den positive siden, så kan en snart laste ned disse programmene i linux. - Jobber med en DC klient for linux har litt igjen, men jeg bør være ferdig om noen uker. :wink: Flotte greier.... har den support for å være koblet opp mot flere huber samtidig som DC++ har? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 ok... men det er det som er så fint med dc++ at hvis du ikke har egen ip så kan du jo laste fla flere huber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå