Jakobk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Far skal kjøpe androidtelefon. Jeg sa at jeg anbefalte Samsung galaxy w eller s plus. Er det noen andre dere ville anbefalt fremfor disse i denne prisklassen? Hvilken belteveske i svart skinn passe til disse telefonene? Takk på svar på forhånd! 2 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hadde vært greit med litt mer informasjon om hva han skal bruke den til. Ønsker han størst mulig skjerm, så det blir mer behagelig når han surfer, eller ønsker han noe mindre som passer bedre i hånden og skal tåle mye? Sony Xperia Arc S(2500 kr, god skjerm og kamera): https://prisguiden.no/produkt/sony-ericsson-xperia-arc-s-151090 Sony Xperia Active(1890 kr, liten og robust): https://prisguiden.no/produkt/sony-ericsson-xperia-active-148943 HTC Desire S(2299 kr, rask, god versjon av Sense): https://prisguiden.no/produkt/htc-desire-s-144814 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Skal brukes til epost og nettsurfing. far er rektor på en skole... touchen bør være vldig bra. det er ikke viktig med kamera 2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvis den skal tåle litt er jo Samsung Galaxy Xcover et alternativ. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Huawei Honor U8860 gir vel mye for pengene? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Galaxy S Plus er en god telefon med bra batteri. Passelig stor touch- skjerm som også er god å bruke. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Samsung Galaxy S2 koster vel ikke mye mer enn 3.000 disse dager? Ellers så er Galaxy S Plus enkel og veldig bra! Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626730 Lenke til kommentar
winspar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hvis surfing og e-post er det han skal bruke mest er skjermen avgjørende. Jeg ville valgt en super amoled skjerm, men super lcd er også ok. Skjermen bør og være minst 4 tommer. Med et pristak på kr. 2000,- kan jeg bare finne en aktuell mobil: HTC Incredible S. http://www.komplett....A0-8720D71DBD87 Hvis du har 500 kr. til ville jeg valgt Samsung Galaxy S plus. (Xperia Arc har for dårlig innsynsvinkel) Endret 13. april 2012 av winspar 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Enig med winspar. HTC Incredible S er en undervurdert telefon tror jeg, selv om jeg heller vil vurdert Samsung. Jeg kan lite om Huawei Honor, men "på papiret" ser den veldig bra ut. Alternativt kan han også sjekke om han skal beholde samme abonnement, eventuelt binde seg på et nytt for å få telefonen billigere (og åpner for mobiltelefoner som ellers er over pristaket). Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Har selv Huawei Honor, og den vil jeg virkelig anbefale. Veldig kjapp, bra skjerm og godkjent kamera. Edit: Og ikke minst, veldig bra batteri! Endret 13. april 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Slenger meg på og anbefaler HTC Incredible S. Her får du en god og solid telefon med et veldig intuitivt brukergrensesnitt. Den store skjermen gjør telefonen svært oversiktlig og du føler du har kontroll over hva som skjer. Samsung Xcover er en litt mindre telefon, og er mer egnet for en handyman. Hvis det ikke er noen krav om at telefonen skal tåle utrolig mye, vil jeg fortsatt anbefale HTC. Ikke misforstå, HTC Incredible S tåler ganske mye! Husk: Dersom han ikke har hatt touch-telefon før, er det viktig å være klar over at disse telefonene nærmest er laget for å bruke internett. Derfor er det viktig å velge et abonnement hvor du får inkludert databruk. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Slenger meg på og anbefaler HTC Incredible S. Her får du en god og solid telefon med et veldig intuitivt brukergrensesnitt. Den store skjermen gjør telefonen svært oversiktlig og du føler du har kontroll over hva som skjer. Lite obs her om denne er interresant. Komplett.no har fredag 13 tilbud på denne og -24% bare i dag. 600kr besparelse er jo kjekt. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Prøv å ta en titt på mobiler med QWERTY tastatur. =1398%281%29"]Fulltastatur Mobiler Sony Experia Pro har stor skjerm (3,7") og skjult tastatur (skyver skjermen opp for å avsløre tastaturet). Er ingen tvil på at det er bedre å skrive på ett fysisk tastatur fremfor touch. Fordeler som at du har korrekt feedback når du trykker ned tastene, at fingrene og tastaturet ikke dekker skjermen(touch tastatur dekker ca50% av skjermen, så i praksis vil du faktisk ha større skjerm tilgjenglig enn en 4"++ mobil), og at du har mulighet til å "føle" deg frem til rett tast samt ikke trenger å se på tastaturet når du skriver, er fordeler "vanlig" skjerm/touch tastatur bare må bøye seg i støvet etter.. Klaps mobilen sammen igjen, og du har en 3,7" skjerm med touch tastatur og ellers vanlig touch mobil. På en måte det beste av to verdner. Mobilen kjører også android. Hvis det er det du er ute etter. Vil på det sterkeste anbefale at en slik tastatur-mobil testes før du går til innkjøp. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Enig i at Huawei U8860 Honor gir god valuta for pengene. Har den selv, og har ikke funnet noen store ulemper med den enda! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Mtp at den er på tilbud, ville eg valt Incredible S. Har en venn som er veldig fornøgd med den! Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Akkurat nå får man Huawei flere steder u8850 . Synes den var veldig fin og har topp specs. Den ble rar. Mente til kr 1499,- halv pris. Anbefales. Vision heter den Lenke til kommentar
AdnanLj Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Far skal kjøpe androidtelefon. Jeg sa at jeg anbefalte Samsung galaxy w eller s plus. Er det noen andre dere ville anbefalt fremfor disse i denne prisklassen? Hvilken belteveske i svart skinn passe til disse telefonene? Takk på svar på forhånd! Er eier av HTC Incredible S, og kan si jeg er storfornøyd. Mobilen er god på det meste. For din far vil jeg anbefale denne. Den håndterer epost veldig bra, enkelt og greit. Å surfe på nettet er en fryd, lett og rask. Det som er en av de sterkeste sidene til telefonen er tastaturet! Det er responsivt, godt mellomrom mellom tastene. Skjermen er god. Fargene blir er skarpe, samme er teksten. Det eneste negative er mangelen på tilbehør. Som deksler. Du finner et lite utvalg. Men det er en veldig god mobil. Lenke til kommentar
Toggyvs Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Samsung Galaxy sII på ebay eller finn til under 2 tæss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå