qdos Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ettersom min sønn har kastet seg på det siste innen kinesisk plastforedling, Skylanders, har jeg fått mulighet til å oppleve hvor vanskelig det er å komme i kontakt med Activisions kundeservice. Kort fortalt følger det med et papirkort med en kode til hver Skylanders-figur. I tillegg til koden, står det at denne kan brukes for å registreres på Skylanders.com, noe han også har gjort med de figurene han har. Ettersom alle figurene er registrert på kontoen, regnet vi med det var trygt å kaste disse kodene. Så slippes det et Skylanders-spill til iPad, og så viser det seg at kodene også kan brukes for å låse opp figurene der. Ettersom figurene allerede var registrert på hans konto, og at hver figur kun kan registreres på én konto, regnet jeg med det ville være en smal sak å få ut kodene på figurene til hans konto. Problemet er bare at Activision kun har en telefontjeneste, og det finnes ikke et skjema eller e-postadresse for å komme i kontakt med de. Etter å ha lagt frem saken flere ganger, og ha gjentatte ganger forklart at jeg ikke er interessert i nye koder - kun å få de kodene som allerede er knyttet til kontoen, gjentar de bare at de ikke kan gi nye koder hvis kortene er kastet. Heller ikke mulig å få en e-postadresse for å forklare situasjonen for noen som ikke sitter på førstelinjesupport, og ikke mulig å melde dette inn som en sak eller ønske. Vet ikke om jeg har noe annet poeng enn å oppfordre andre til å ta vare på disse lappene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå