Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenterumpe penere enn gutterumpe?

KTBFFH

Anbefalte innlegg

To grunner, egentlig. Hoftene på jenter gir de en annen fasong, en fasong som gutter instinktivt forbinder med fruktbarhet. I tillegg er de ikke like hårete, og om de er hårete så har jenter en større tentens til å barbere de eller på annen måte fjerne håret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg (vi, faktisk) lever i dag, ikke for 30 år siden.

Og uansett så har det lite å si, jenterumper har hatt mye mindre hår på seg enn mannerumper i ganske lang tid. Sannsynligvis lenge nok til at vi ikke forbinder en meget hårete rumpe med noe feminint. Ikke ulikt hvordan det er med ansiktshår. Tror du en kvinne med helskjegg hadde blitt sett på som feminin for 500 år siden?

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Du kan ikke snakke deg bort når det står "gjerne med en figur der BMI-en er under 23" i posten din over...

Jeg har ikke snakket meg bort, derimot understreket et poeng. Det er ingen hemmelighet at de fleste jenter liker oss som har en BMI under 23. Er du feit, må jeg beklage at jeg fornærmer deg...

Lenke til kommentar

Hahaha, nei, jeg er ikke feit. Greit at vi er på nettet og at du kan tro at jeg er en 50 år gammel jomfru med en BMI på 50+ som sitter i rullestol og ikke har sett dagslys siden jeg flyttet hjemmefra. Det forandrer likevel ikke på noe. Man kan være lubben med en BMI under 23 og kjempeatletisk og "overvektig" samtidig.

Ikke troll mer, du vet hva jeg mener, innse feilen.

Endret av Von Apen
Lenke til kommentar

Nei, jeg er sterkt uenig, da det er en STOR forskjell på fett og vekt basert på muskelmasse. Du ser på en person med 20 i BMI om det er det ene eller det andre som regjererer på akkurat den kroppen. Sier man "jeg liker de med BMI under 23" forstår man at det menes "jeg liker de med en body mass index som tilsvarer en normal kropp" - slutt å kødd deg og bare face det.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er sterkt uenig, da det er en STOR forskjell på fett og vekt basert på muskelmasse. Du ser på en person med 20 i BMI om det er det ene eller det andre som regjererer på akkurat den kroppen. Sier man "jeg liker de med BMI under 23" forstår man at det menes "jeg liker de med en body mass index som tilsvarer en normal kropp" - slutt å kødd deg og bare face det.

Greit, da er jeg enig, men det har ikke noe med BMI å gjøre.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...