fjarle Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Apples nye nettbrett bankes av forløperen i batteritester. ? Nye iPad har dårligere batteritid 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Velkommen etter, at nye iPad har noe dårligere batteritid enn iPad 2 har de som har fulgt litt med visst siden midten av mars... 1 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvem trenger vel strøm på batteriet når den eeeeer så smekker og føøøøles så bra?! 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hvem trenger vel strøm på batteriet når den eeeeer så smekker og føøøøles så bra?! Nye iPad er tykkere enn iPad 2 også... 1 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nye iPad er tykkere enn iPad 2 også... Mer av det gode! 1 Lenke til kommentar
elmtube Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 kjenner meg litt igjen her, med den nye ipaden så merker jeg at den må lades litt ofterere enn ipad 2, selv om det fortsatt er VELDIG god batteritid ved blandet og normalt bruk Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 fordelen med ipad framfor ipad2 er skjermen. Ulempen iforhold til ipad2 er betydelig kortere batteritid, betydelig lengre tid å lade, er tyngre og tykkere. Syntes amobil sitt terningkast var ålreit, men lurer nå på om det egentlig ikke burde vært en 4. 1 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt Endret 12. april 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Hvem trenger vel strøm på batteriet når den eeeeer så smekker og føøøøles så bra?! Vel, om du ikke liker den og fortsatt vil ha en fungerende tablet, er det vel nok av ipad 2 på brukten. Derimot, om du vil ha en diger oppskaleringsfeil anbefaler jeg deg å se nærmere på Asos Transformer ultra neo 5 4g Endret 12. april 2012 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt Nesten like bra batteritid som iPad 2, altså...og med tanke på at Tegra 3 har nesten like bra grafikkytelse som gode gamle iPad 2, virker jo det greit nok, men nye iPad er selvsagt i en litt høyere divisjon også på det området... Endret 12. april 2012 av Newton 3 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt Video bruker nesten ikke CPUen, men GPUen, så antallet kjerner har ingenting å si. Tablets er uansett begrenset av hvor mye strøm skjermen bruker. Og iPad 3 har nokså lik batteritid som Prime, faktisk litt bedre i Anandtechs test for internett over wifi: http://www.anandtech.com/show/5688/apple-ipad-2012-review/10 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da er det jo rett og slett imponerende batteritid i Asus Transformer Prime, den klarer 10 timer og 17.min med konstant video playback! Og med tanke på at den har 4 kjerner er det helt klart at Nvidia har ett overtak på konkurrentene når det gjelder å få mye kraft ut av hver watt Nesten like bra batteritid som iPad 2, altså...og med tanke på at Tegra 3 har nesten like bra grafikkytelse som gode gamle iPad 2, virker jo det greit nok, men nye iPad er selvsagt i en litt høyere divisjon også på det området... At ting fungerer slikt "Offscreen" har ikke så mye betydning når det er "Onscreen" som er hele poenget. Når det kommer til spillytelse rett i fra tablet'ene, så er ASUS Transformer Prime med Tegra 3 like bra som iPad 3 når det kommer til ytelse. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Off-topic: Noen som vet hvordan man slår av varsler for sitering osv, kun for ignorerte brukere? Slike uønskede varsler er nesten like irriterende som at innlegg fra ignorerte brukere likevel synes når man leser innlegg i kommentarene rett under en artikkel. Burde være en selvfølge at systemet sørger for at brukere man ignorerer faktisk blir ignorert på alle måter i kommentarer/forum. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er ulempen med en såpass høyoppløst skjerm, det hever strømforbruket betraktelig ettersom det er mye mer data som må prosesseres rundt omkring i systemet. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er ikke prosesseringen som gjør det, men at skjermtypen krever mye sterkere bakgrunnsbelysning. IGZO fra sharp endrer dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg