Flying Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Frykt ikke, Astrix1! De er allerede på vei! Jeg prøvde nemlig å kjøpe meg sko her om dagen, men de hadde bare flytebrygger og transvestittsko. Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 25. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Det er en gledelig nyhet! Venter i spenning! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Ja, blir koselig å mimre tilbake til barneskolen når jeg kysser oppover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) For 10 år siden var jeg 15 (ble 16), og gikk vel i stort sett det samme som jeg går i nå. Baggy jeans / kortbukser og t-skjorte, ziphoodie når det var under 15 grader og en eller annen form for shady hatt. Bøttehatt, solhatt, bowler o.l. To bilder fra den tiden: For 15 år siden var jeg 10 (ble 11) og gikk i det mamma kjøpte til meg, som var fløyelsbukser; v-halser og piqueter fra Benetton og pologensere. Har "dessverre" ingen bilder fra den tiden. Endret 19. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Enda en gif? Jeg er beæret. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Heldigvis hadde vi ikke digitalkamera på den tiden, og alt bildebevis ligger i esker på kottet til mamma. For femten år siden betalte jeg ikke mine egne klær, og kan dermed ikke stå inne for stilen. Med et par unntak. Husker jeg hadde noen forferdelige Fila-sneakers med knotter OVERALT. Skal prøve å finne bilde på nett. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Ikke bilde av meg. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 For 10 år siden var jeg 15 (ble 16), og gikk vel i stort sett det samme som jeg går i nå. Baggy jeans / kortbukser og t-skjorte, ziphoodie når det var under 15 grader og en eller annen form for shady hatt. Bøttehatt, solhatt, bowler o.l. To bilder fra den tiden: For 15 år siden var jeg 10 (ble 11) og gikk i det mamma kjøpte til meg, som var fløyelsbukser; v-halser og piqueter fra Benetton og pologensere. Har "dessverre" ingen bilder fra den tiden. Du er glad for at du ikke har bilder i fløyelsbukser og piqueter, men poster gladlig disse bildene? Steinsykt... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2012 Deg om det. Fløyelsbukser og piqueter er noe av det styggeste jeg ser. Den kombinasjonen altså. Fløyelsbukser må brenne. :| Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Deg om det. Fløyelsbukser og piqueter er noe av det styggeste jeg ser. Den kombinasjonen altså. Fløyelsbukser må brenne. :| Skal mye til for å slå kombinasjonen sokker i sandaler sier nå jeg..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Så lenge det er mer komfortabelt enn å gå barføtt, så kan det egentlig være det samme. Lenke til kommentar
Drive.by Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Så lenge det er mer komfortabelt enn å gå barføtt, så kan det egentlig være det samme. Hvordan i all verden kan det være mer komfortabelt å gå med sokker i sandaler (merk; ikke sko) som er et fottøy som er lagd for å brukes uten sokker? Går du rundt naken også, siden det tross alt er mer komfortabelt og behagelig enn å gå med klær? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2012 Så lenge det ikke er folk rundt så går jeg glatt naken. Jeg får gnagsår når jeg bruker sandaler barføtt, og det føles ikke like vondt når man får stein og slikt inni når man har sokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå