Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva heter spillet? Det er en stor treboks, med 4 treplater oppi. På disse platene er det flere 100 små bilder. Platene skal settes sammen til et kvadrat. så er det også mange små trebrikker med bilder på (som tilsvarer bildene på de store treplatene) spillet foregår slik at man skal ta en brikke fra boksen (med bildesiden ned) legge den på platen og så snu den slik at spillerne får se bildet. så er det først om å gjøre å finne det tilsvarende bildet på platene, og den som finner det får brikken (som poeng) veldig enkelt spill med andre ord, men utrolig underholdene. men jeg klarer ikke å huske Hva spillet heter. tenker det kan være noe som memo, husk eller et eller annet i den duren, men kommer ikke noe treff på google som gir meg noe hjelp Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg vil tro at det er noe slikt du mener? http://puzzles.about.com/od/woodenjigsaws/tp/Kidswoodjigsaws.htm Har vært borti det selv, og det er et ganske underholdende spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) nei, er ikke noe puslespill. at de fire store platene må settes sammen er rett og slett bare fordi de er så store at ellers ville de ikke fått plass i esken fra før. de er liksom "brettet". og danner da en stor flate med alle disse bildene på. de små brikkene (i tre) som hører til (og det er sikkert flere 100 av dem) har alle et bilde som tilsvarer et bilde på den store flaten. og så er det om å gjøre å være den første som finner det tilsvarene bildet for å tjene poenget) jeg tror ikke spillet er så veldig kjent, for jeg har bare sett det på den tidligere arbeidsplassen min. treesken som spillet er i er ganske stor, ca 50 * 50 cm og ca 30- 40 cm i høyden (og hver av de fire platene er like store, men kanskje 0,5 cm i høyden) trebrikkene er kanskje 1* 0,5 cm. selve treboksen hadde også et sånt grønt resirkuleringsmerke på seg, sikkert fordi alt var laget av tre. Endret 11. april 2012 av Slettet-imMmrOha Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) prøv å kikk her, http://brettspillguiden.no/ Endret 11. april 2012 av largim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 er dessverre ikke der heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå