Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Begynner å bli fryktelig lei av Ramsey. Ikke kan han passe, ikke kan han score. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Spot on av dommeren. Synes han har vært bra idag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Snytt for SOLEKLAR straffe også. Jeez- Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ikke klarer han lage straffe heller... ;p Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det skytes for lite.. Skal absolutt komme 2 meter foran mål for å score. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes litt synd på Park, når han ikke engang får et par minutter når det står 3-0 og mot 10 mann. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Først på ball. Fair play til Ramsey at han reiser seg opp med en gang der. Få av de igjen desverre. Tottenham, mind the gap, tottenham tottenham mind the gap! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan i grunn ikkje klage på det her. 3-0 siger borte, rolig kamp. Akkurat det vi skulle ha! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Fin seier, men herregud så dårlig vi spilte til tider. Bare en enorm redning av Wojchiech gjør at det ikke er 1-2 med 20 min igjen å spille. Da hadde det blitt helvette. 5 kamper uten spillermål på RvP og ikke ser det ut til å løsne heller. Hadde et par bommer i dag også. Scorer på straffe og har en fin assist på Walcott sitt mål, så det er godkjent. Santos er ikke fit og gjøre veldig mye rart i dag. Svak kamp. Ramsey er også dårlig i dag. Wenger må slutte å gi ham klippekort. Gjorde vondt å se på ham i dag. Walcott var god i 15 min før han blir totalt usynlig. Resten får godkjent for at vi vinner, men det nytter ikke å begynne å spille nonchalant når det er 70 min igjen av kampen. Det har bitt oss i ræva så utrolig mange ganger før. Til mandag møter vi et Wigan fullt av selvtillit etter å ha slått Man U. Jeg forventer seier, men hvis vi undervurderer dem kan vi lett gå på en smell. EDIT: Vet det høres ut som jeg syter, men det er ikke det som er meningen. Irriterer meg bare over denne arrogansen som tapt for så mange ganger før. Det er helt utrolig uprofesjonelt. Ikke spillerenes skyld at det gikk bra i dag. Endret 11. april 2012 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå