Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Wolverhampton


I am Gunner

  

10 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Arsenal
    • Wolves
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin seier, men herregud så dårlig vi spilte til tider. Bare en enorm redning av Wojchiech gjør at det ikke er 1-2 med 20 min igjen å spille. Da hadde det blitt helvette.

 

5 kamper uten spillermål på RvP og ikke ser det ut til å løsne heller. Hadde et par bommer i dag også. Scorer på straffe og har en fin assist på Walcott sitt mål, så det er godkjent.

 

Santos er ikke fit og gjøre veldig mye rart i dag. Svak kamp.

Ramsey er også dårlig i dag. Wenger må slutte å gi ham klippekort. Gjorde vondt å se på ham i dag.

 

Walcott var god i 15 min før han blir totalt usynlig.

 

Resten får godkjent for at vi vinner, men det nytter ikke å begynne å spille nonchalant når det er 70 min igjen av kampen. Det har bitt oss i ræva så utrolig mange ganger før.

 

Til mandag møter vi et Wigan fullt av selvtillit etter å ha slått Man U. Jeg forventer seier, men hvis vi undervurderer dem kan vi lett gå på en smell.

 

EDIT: Vet det høres ut som jeg syter, men det er ikke det som er meningen. Irriterer meg bare over denne arrogansen som tapt for så mange ganger før. Det er helt utrolig uprofesjonelt. Ikke spillerenes skyld at det gikk bra i dag.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...