Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Wolverhampton


I am Gunner

  

10 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Arsenal
    • Wolves
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut med Arteta, flytt Ramsey ned og sett innpå Chambo i den offensive rollen, gi RvP et kvarter til slik at han kan prøve å få et spillemål også slenger vi innpå koreaneren enten på kanten av Walcott eller som spiss. Kan ikke skade å gi han en sjangse i denne kampen, som vi skal vinne nå. Alt kan selvsagt skje, men somehow så tviler jeg på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ut med Arteta, flytt Ramsey ned og sett innpå Chambo i den offensive rollen, gi RvP et kvarter til slik at han kan prøve å få et spillemål også slenger vi innpå koreaneren enten på kanten av Walcott eller som spiss. Kan ikke skade å gi han en sjangse i denne kampen, som vi skal vinne nå. Alt kan selvsagt skje, men somehow så tviler jeg på det.

 

Enig med Ramsey, Arteta, Chamberlain og Park. Dog må Park spille spiss da han han ikke behersker noen annen rolle. Vil også se Song ut for Rosicky etter rundt 65-70 minutter.

Lenke til kommentar

Hmm, liker ikke det helt. Tar heller United triumf enn City. Samt at vi møter Wigan til mandag. Ikke bra hvis de har full tenning.

 

Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig.

 

Arroganse.. hovmod står for fall. Er rimelig sikker på at vi driter oss ut mot Wigan.

 

Ellers flott av Ramsey. Akkurat som jeg forventet!

 

Flott miss?

Lenke til kommentar

Hmm, liker ikke det helt. Tar heller United triumf enn City. Samt at vi møter Wigan til mandag. Ikke bra hvis de har full tenning.

 

Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig.

 

Arroganse.. hovmod står for fall. Er rimelig sikker på at vi driter oss ut mot Wigan.

 

Ellers flott av Ramsey. Akkurat som jeg forventet!

 

Flott miss?

 

Først missen og deretter feilpasningen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...