Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes ikke vi skal være så nonchalante. Kommer garantert til å bite oss i ræva. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Wolves spillerene oppfører seg som idioter i kveld.. soleklart gult kort på Doyle og ufattelig at Zubar ikke får et gult kort for de protestene sine der. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 De hopper jo inn som idioter hele gjengen. Lukter skader. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Walcott virker påvirket av publikum Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Wolves spillerene oppfører seg alltid som idioter i kveld.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ramsey har vært grusom så langt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ramsey har vært grusom så langt. Ikke noe sjokk. Særlig ikke mtp. at han spiller i en posisjon jeg mener han er totalt utilpasset til. Utrolig at Wenger insisterer på å spille Ramsey i denne offensive rollen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ut med Arteta, flytt Ramsey ned og sett innpå Chambo i den offensive rollen, gi RvP et kvarter til slik at han kan prøve å få et spillemål også slenger vi innpå koreaneren enten på kanten av Walcott eller som spiss. Kan ikke skade å gi han en sjangse i denne kampen, som vi skal vinne nå. Alt kan selvsagt skje, men somehow så tviler jeg på det. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, du kan si det. Synes absolutt vi trenger en playmaker i sommer. Ramsey kan heller være backup til Arteta evt sendes på lån som jeg har sagt mange ganger nå 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ut med Arteta, flytt Ramsey ned og sett innpå Chambo i den offensive rollen, gi RvP et kvarter til slik at han kan prøve å få et spillemål også slenger vi innpå koreaneren enten på kanten av Walcott eller som spiss. Kan ikke skade å gi han en sjangse i denne kampen, som vi skal vinne nå. Alt kan selvsagt skje, men somehow så tviler jeg på det. Enig med Ramsey, Arteta, Chamberlain og Park. Dog må Park spille spiss da han han ikke behersker noen annen rolle. Vil også se Song ut for Rosicky etter rundt 65-70 minutter. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Han behersker venstrekant rollen, har spilt der mange ganger for reservelaget. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig. Arroganse.. hovmod står for fall. Er rimelig sikker på at vi driter oss ut mot Wigan. Ellers flott av Ramsey. Akkurat som jeg forventet! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm, liker ikke det helt. Tar heller United triumf enn City. Samt at vi møter Wigan til mandag. Ikke bra hvis de har full tenning. Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig. Arroganse.. hovmod står for fall. Er rimelig sikker på at vi driter oss ut mot Wigan. Ellers flott av Ramsey. Akkurat som jeg forventet! Flott miss? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hmm, liker ikke det helt. Tar heller United triumf enn City. Samt at vi møter Wigan til mandag. Ikke bra hvis de har full tenning. Herregud så uprofesjonelle spillerene er nå. Elendige pasninger, stopper opp og venter på at fløyta skal gå. Latterlig. Arroganse.. hovmod står for fall. Er rimelig sikker på at vi driter oss ut mot Wigan. Ellers flott av Ramsey. Akkurat som jeg forventet! Flott miss? Først missen og deretter feilpasningen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bra av Ramsey der! Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ramsey har vært rota til alt vondt de siste kampene, inkludert denne. Han er ikke på PL-nivå, så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå