I am Gunner Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Arsenal - Wolverhampton 11.04.2012 Kl. 20:45 @ Molineux Dommer: Neil Swarbrick Vises på: TV 2 PL HD3 Antatte lag Arsenal: Szczesny - Sagna, Djourou, Santos, Vermaelen - Ramsey, Song, Arteta - Walcott, v Persie, Oxlade-chamberlain Wolves: Hennessey - Berra, Zubar, Ward, Johnson - Hunt, Henry, Jarvis, Milijas - Fletcher, Ebanks-Blake Kamp tips: Arsenal - Wolves 3-1 v Persie x2, Walcott Ebanks Blake Endret 11. april 2012 av I am Gunner 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kos har karantene og spiller ikke. Mertesacker,Coquelin og Gervinho er alle ute med skade. RvP skal man ikke se bort i fra at hviles. Jeg tipper: Szczesny Sagna - Djourou - Vermaelen - Santos Song - Arteta Rosicky Walcott - Chamakh - Ramsey Det blir en vanskelig kamp. Vi har bare hatt 2 dager med hvile og vi sliter alltid borte mot bunnlagene i PL. Hviles RvP og Wenger fortsettat insisterer på å starte Ramsey blir det ekstra tøft. Tips: 1-1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Tror vi tar en vanskelig trepoenger idag. Type 1-2 med sen scoring til oss. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Arsenal har ikke tapt mot Wolves siden 1978 og det kommer ihvertfall ikke til å skje i i dag. De har kun 1 poeng på sine siste 8 kamper i PL. 4-0 , mål av Verminator, 2x Walcott og AOC, Selv om vi har RvP på benken og Kos+Gibbs ute. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Håper på denne lagoppstillingen: Jenkinson- Miguel - Djourou - Santos/Miguel Song Ramsey - Arteta Walcott/Benayoun Oxern Walcott/Park Tror vi vinner 6-3. Endret 11. april 2012 av cfthompson Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Kos har karantene og spiller ikke. Mertesacker,Coquelin og Gervinho er alle ute med skade. RvP skal man ikke se bort i fra at hviles. Jeg tipper: Szczesny Sagna - Djourou - Vermaelen - Santos Song - Arteta Rosicky Walcott - Chamakh - Ramsey Det blir en vanskelig kamp. Vi har bare hatt 2 dager med hvile og vi sliter alltid borte mot bunnlagene i PL. Hviles RvP og Wenger fortsettat insisterer på å starte Ramsey blir det ekstra tøft. Tips: 1-1 Jeg tror ikke Rvp hviles i denne. Utfra det vi har sett tidligere i sesongen ser det lite sannsynlig ut. Ramsey bør overhodet ikke starte på venstre kant igjen. Håper Wenger tar til vettet på det punktet. Jeg har tro på seier uansett, men det kan bli en vanskelig kamp. Wolves form etter McCarthy ble sparket: V0, U1, T6. Endret 11. april 2012 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan ikke alle utenom Benbjo la være å tippe resultat? Han jinxer oss alltid til seier. Bank i bordet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Merkelig dette. Trodde vi skulle vinne mot QPR. Se hva som skjedde Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Her skal vi overkjøre ulvene og alt annet enn 2 målsseier atleast er flaut, men jeg tipper vi spiller uavgjort eller taper. Bænkers. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hennessey spiller sin livs kamp. 0-0 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ahhh, onsdagskamp. Unnskyldning til å sprette en Heineken og være litt bajas midt i uka. Perfekt. Fra spøk til revolver, Wolves er ligaens dårligste lag og et lag vi skal slå komfortabelt. Tenker vi tar en grei 2-0 seier. Van the Man tilbake på scoringslista. Song Billong med det andre. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Djourou, Santos, Song, Arteta, Ramsey, Benayoun, Walcott, Van Persie. Ramsey i midten, bedre enn på kanten hvertfall. Rosicky hviles. Tror dette blir hardt når vi stiller både Ramsey og Benayoun. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skulle gjerne sett Ox, men forståeleg at Benayoun får ein ny sjanse frå start i dag. Blir nok litt kjekkare for Santos å vere back då. Mange kjem nok til å rive seg i håret av at Ramsey startar - ikkje eg. Heia Ramsey! Må utnytte sjansen til å få eit lite forsprang til Tottenham mot eit sopass svakt Wolverhampton, sjølv om vi heilt sikkert ikkje kjem til å gjere det lett for oss sjølv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ramsey har vært elendig i rundt et halvt år nå. Hans mange 100% misser har nok helt klart ødelagt selvtilliten hans. Synes han burde gå på lån til nesten sesong. Med hans nåverende form sidestiller jeg ham med Denilson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Gah, jeg ser det for meg, vi tar en tidlig ledelse før Jarvis scorer et vidundermål i det 80. minutt. Først da tar Wenger grep og tar ut Ramsey. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ramsey sentralt ikveld er jeg positiv til. Rosicky springer jo ræva av seg hver kamp han spiller nå, så han burde nok hviles. Irritert over at vi ikke har noen som kan steppe inn for Arteta og Song også i dag, tror de kunne trengt noe hvile aswell, sammen med RvP. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 4 timer søvn og 12 timer jobb. Nå er det kamp og pils! Det elsker eg med midtuke kamper! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nå får vi se hvor essensiell Rosicky har vært for vår form de siste kampene. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Aw. Synd at det skal komme slik. Matchen er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå