Vegabond Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei. Jeg har ødelagt videokameraet mitt. Mistet det i bakken. Når jeg ringer LO, så er det 3000 kroner i egenandel, og det lønner seg da for meg og kjøpe nytt fremfor og bruke forsikringen. Er det slik i alle forsikringer at de har så "høy" egenandel på slik små elektrisk? Jeg betaler 400,- i mnd til LO , og føler snart at det ikke er verdt det. Forsikringene jeg får igjen for den summen er: - Kollektiv hjem. - Fritidsulykke forsikring. Mvh Robert. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Har du ikke reiseforsikring? Trodde det var standard. Der er egenandelen på 1000 kr. edit: Altså, reiseforsikring i pakken fra LO. Endret 11. april 2012 av nomore Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei. Jeg har reiseforsikring ja, men ikke i LO.. Kan høre med forsikringsselskapet... Mvh Robert. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ok. Sjekk med det selskapet. Eg har reiseforsikring via LO Favør, men har også gjennom jobben i tillegg. Hos sistnevnte er egenandelen kr 0, så det er verdt å sjekke opp i alle vilkårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå